سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست از مصر چه گفتند؟

امیرحسین توته افزود: پس از پیروزی 3 بر یک تیم ایران مقابل مصر در روز چهارم رقابت های جام جهانی مردان، بازی سختی مقابل مصر داشتیم. در جام جهانی تیم ضعیفی نداریم و همه تیم ها با تمام توان به میدان می آیند.

وی با اشاره به اینکه تیم مصر بازیکنان بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: در جام جهانی هر بازی فینال است زیرا نتیجه همه بازی ها برای تیم ها مهم است و هیچ بازی را نمی توان سهل انگاری کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: نتیجه دیدارهای مرحله مقدماتی برای تعیین حریف برای مرحله بعد بسیار مهم است. بنابراین هر چه عملکرد بهتری داشته باشیم در مرحله یک هشتم نهایی با ضعیف تری روبرو خواهیم شد. البته یادآوری می کنم که در این مسابقات تیم ضعیفی وجود ندارد.

توهته تصریح کرد: خدا را شکر می کنم که با شکست مصر صعودمان به مرحله بعد قطعی شد، یک بازی دیگر مقابل هلند داریم و امیدوارم حتی با شکست این تیم به مرحله بعد صعود کنیم. بهترین حالت ممکن

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار بعدی گفت: در سومین و آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف هلند می رویم و برای اول شدن در گروه باید این تیم را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دنیا ظاهر خود را تغییر دادید؟ وی گفت: برای حمایت از کودکان سرطانی موهایم را کوتاه کردم.

تیم ملی والیبال ایران دوشنبه شب هفتم شهریور ماه در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مردان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رده دوم جدول گروه F قرار گرفت. مرحله یک شانزدهم نهایی تایید شد

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 چهارشنبه 18 شهریور به وقت تهران در سومین دیدار خود از این رقابت ها به مصاف هلند نماینده کشور لاله ها می رود و در این دیدار سر گروه مشخص می شود.


عطایی: باید از بازی مصر درس بگیریم/می‌خواهیم رهبر باشیم

بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر 1 تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در مسابقات قهرمانی مردان جهان درباره آن بازی گفت: «مسابقه سختی بود.» معمولاً بازی با تیم هایی که چیزی برای از دست دادن ندارند، سخت است. در ست اول و دوم شروع بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بر بازی مسلط بودیم، در ست سوم مصری ها بازی را با بازی انتحاری و سرویس های پرمخاطره آغاز کردند و دریافت های ایران را به چالش کشیدند. به همین دلیل حمله برای ما سخت شد. در ست سوم کمی معمولی تر از ست اول و دوم بازی کردیم. طبیعی است در این سطح، اگر اشتباه کنیم و مراقب نباشیم، بازی را می‌بازیم. بازی در ست سوم برای ایران سخت بود. در ست چهارم با اینکه مسلط بودیم اما در مقطعی بازی ایران کیفیت لازم را در حمله نداشت و نتیجه نزدیک بود.

عطایی بابیان اینکه در نهایت اشتباه مصر باعث شد پیروز میدان شویم، ادامه داد: در مجموع می توان از این دیدار یاد گرفت که اگر به هر تیمی توجه نکنیم برایمان سخت می شود. تیم ایران آن تیمی نبود که مقابل آرژانتین بازی کند. در بازی قبلی با تفکر و عقلانیت بازی کردیم اما در دو ست آخر بازی امروز شرایط متفاوت بود. امیدوارم از این موضوع درس گرفته باشیم و بازیکنان متوجه شده باشند که باید همیشه با برنامه و ذهنیت بازی کنند و از زنجیره و سیستم بازی خارج نشوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص قطعی شدن صعود ایران، آیا امکان استفاده از بازیکنان بیشتر مقابل هلند وجود دارد یا خیر؟ وی بیان کرد: تمام هدف تیم ایران این است که به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد راه پیدا کند تا در بین 16 تیم جایگاه بهتری داشته باشد. تلاش می کنیم با تمام توان بازی کنیم، زیرا بدون شک بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم یک بازی خوب و بهترین نتیجه برای ما باشد.

تیم ملی والیبال ایران دوشنبه شب هفتم شهریور ماه در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مردان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رده دوم جدول گروه F قرار گرفت. مرحله یک شانزدهم نهایی تایید شد

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 چهارشنبه 18 شهریور به وقت تهران در سومین دیدار خود از این رقابت ها به مصاف هلند نماینده کشور لاله ها می رود و در این دیدار سر گروه مشخص می شود.


مایارد: به مردم ایران تبریک می گویم/ بازی با هلند برای ما مهم است

علی اصغر مجرد پس از پیروزی تیم ایران مقابل مصر گفت: خدا را شکر توانستیم در این رشته پیروز شویم و این پیروزی را به مردم ایران و والیبال دوستان تبریک می گوییم.

وی افزود: دو ست اول را به راحتی بردیم زیرا سرویس های خوبی انجام دادیم و بازی را جدی گرفتیم اما در ست های سوم و چهارم مصر بازی انتحاری بیشتری انجام داد و با دریافت سرویس های خوب تیم ما را دچار مشکل کرد و نتوانستیم بازی را برگردانیم. در ست سوم اما خدا را شکر ست چهارم را کنترل کردیم و آن مسابقه را بردیم.

مظهر در خصوص بازی با هلند توضیح داد: این دیدار رتبه اول یا دوم گروه را مشخص می کند. هر مسابقه فینال است و جایی برای اشتباه نیست. امیدوارم عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم و بازی را ببریم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی مردان جهان مقابل مصر نماینده قاره آفریقا شکست خورد و با دو برد و پنج امتیاز در رده دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

دیدگاهتان را بنویسید