سرمربی و بازیکنان ایران پس از شکست از هلند چه گفتند؟


زمان: 00:07
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894263

سرمربی و بازیکنان ایران پس از شکست هلند در مسابقات جهانی والیبال به صحبت پرداختند. در ادامه رقابت های والیبال قهرمانی جهان، تیم ایران در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف هلند رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. در پایان این دیدار مربی و بازیکنان ایرانی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امین اسماعیل نژاد پس از دیدار مقابل هلند در جام جهانی و پخش نتیجه این دیدار گفت: پیش بینی می کردیم بازی سختی در پیش داشته باشیم و متاسفانه نتوانستیم پیگیری کنیم. برنامه هایی که کادر فنی از قبل بازیکنان را در جریان آن قرار داده است در زمین مسابقه به خوبی انجام شود.

وی افزود: نتیجه بازی را رها کرده ایم و باید ببینیم کدام تیم برای تیم ایران قرعه کشی می شود و حریف بعدی ما کدام تیم خواهد بود. باید امیدوار به پیروزی باشیم و به مرحله بعد برویم.

اسماعیل نژاد در پایان درباره ست چهارم توضیح داد: در آن ست 6 امتیاز پیش بودیم اما نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و ست را از دست دادیم. نقاط ضعفی وجود دارد که باید آنها را اصلاح کنیم تا در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان مقابل هلند شکست خورد و با دو برد به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی این مسابقات شد.

توته: کارمان سخت بود/ امیدوارم بتوانیم در مرحله حذفی جبران کنیم

امیرحسین توته پس از شکست 3 بر یک تیم ایران مقابل هلند در دیدار پایانی مرحله مقدماتی، افزود: نمی توانم بگویم بازی خوبی انجام دادیم. روز بدی برای تیم ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ایران در دیدار مقابل هلند اشتباهات زیادی کردند، تصریح کرد: اگر در این دیدار پیروز می شدیم کارمان در مرحله بعد بسیار راحت تر از شرایط فعلی بود.

ملی پوش والیبال ادامه داد: مقابل هلند بدنام شدیم و حتی رای های بررسی ویدیویی به نفع تیم ایران نبود. امیدوارم در مرحله حذفی انتقام بگیریم.

توته درباره ست چهارم دیدار مقابل هلند که ایران شش امتیاز از حریف پیش بود اما نتیجه را واگذار کرد، گفت: در ست چهارم بازی را پیش می بردیم و می توانستیم هلند را شکست دهیم اما نتیجه را از دست دادیم. به دلیل اشتباهات فردی

وی تاکید کرد: با این نتیجه کار ما در مرحله بعد سخت تر شد. امیدوارم در مرحله حذفی انتقام بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران عصر چهارشنبه نهم شهریور ماه در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان مقابل هلند شکست خورد تا با دو برد و پنج امتیاز به مرحله حذفی این مسابقات راه یابد.

7 عطایی: اختلاف دو تیم در برگشت توپ بود/ کار تهاجمی ایران مختل شد

بهروز عطایی پس از بازی ایران مقابل هلند در جام جهانی مردان گفت: بازی سختی برای تعیین گروه برتر بود و تیم هلند با سرویس های بسیار خوب کار تهاجمی ایران را سخت کرد.

وی افزود: لحظه ای که از فشار روی سرویس خارج شدیم، در توپ های برگشتی مشکل داشتیم. تفاوت اصلی دو تیم در توپ های برگشتی بود و در این زمینه بسیار موفق بودند. ایران نتوانست توپ را برگرداند. این مشکل باعث سردرگمی تیم شیراز شد و بازیکنان نتوانستند کیفیت لازم را داشته باشند و در نهایت نتیجه مسابقه را واگذار کردیم.

عطایی با بیان اینکه در کار هجومی تفاوت چندانی بین دو تیم وجود نداشت، تصریح کرد: هلند 6 امتیاز سرویس مستقیم داشت و ما در این قسمت 5 امتیاز داشتیم. نیمیر درخشان ترین بازیکن این دیدار بود که توانست روند مسابقه را تغییر دهد. او با سرویس های طولانی توپ را از دستان سرور دور نگه می داشت و آنها در ضد حملات خوب کار می کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: احتمالا حریف بعدی ایران; برزیل خواهد بود. این تیم قدرتمندی است و سعی می کنیم با اطلاعاتی که از تیم برزیل می گیریم برای مرحله بعد آماده شویم و بازی خوبی داشته باشیم. البته باید تا پایان مرحله مقدماتی صبر کنیم و بعد مشخص شود در مرحله یک هشتم نهایی با کدام تیم بازی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید