سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان پس از پیروزی ازبکستان چه گفتند؟


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889122

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان پس از پیروزی ازبکستان در دیدارهای کشورهای اسلامی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال بانوان ایران با شکست ازبکستان راهی مرحله نیمه نهایی بازی های کشورهای اسلامی شد. بعد از این برد مربی و بازیکنان این تیم صحبت کردند.


رشیدی: در اولین تلاش در مسابقات رسمی پیروز شدیم

فاطمه رشیدی پس از بازی تیم ملی بانوان ایران مقابل ازبکستان گفت: امروز اولین بازی ما در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بود و دومین بازی ازبکستان در این رقابت ها بود.

وی ادامه داد: در دو ست اول تیم ملی کشورمان خیلی خوب بازی کرد اما در ست سوم بازیکنان ما مسابقه را جدی نگرفتند و فکر می کردند در زمین پیروز هستند که البته طبیعی است و خوشبختانه آنها در ست چهارم به بازی برگشتند.

رشیدی با اشاره به اینکه بازی با ازبکستان اولین تجربه رسمی تیم والیبال بانوان ایران بود، تصریح کرد: قبل از این دیدار چند بازی تدارکاتی داشتیم که البته این اولین بازی رسمی ما بود و البته تیم ازبکستان هم خوب بازی کرد. در ست سوم با این توانایی توانست نتیجه را به نفع خود تغییر دهد.


صابری: در مسابقات بعدی بهتر خواهیم شد

مهسا صابری پس از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: بازی اول هر تورنمنت همیشه بسیار سخت است و به قدرت و ضعف تیم مقابل مربوط نمی شود.

وی ادامه داد: به تیم ازبکستان تبریک می گویم، آنها خیلی خوب جنگیدند اما بازیکنان ما هم خیلی خوب بازی کردند و توانستیم بازی را 3-1 به سود خود به پایان برسانیم.

ملی پوشان با تاکید بر اینکه در دیدارهای بعدی بهتر بازی خواهند کرد، تصریح کرد: در این دیدار نمایشی در خور تیم ملی انجام دادیم و قطعا در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری خواهیم داشت. ما از تمام حریفان خود آگاه هستیم و امیدوارم فارغ از نتیجه، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود و تیم والیبال بانوان ایران برای اولین بار در این مسابقات حضور دارد.


زارع: استرس و هیجان بازیکنان جوان زیاد بود

پوران زارع پس از برد تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: در ست سوم 17 بر 13 پیش بودیم اما از آنجایی که اولین بازی رسمی ما بود در آن ست اشتباهات بچگانه ای مرتکب شدیم.

وی افزود: این اشتباهات ناشی از عدم تجربه است. در این دیدار که پیروزی برای صعود به تیم چهارم اهمیت زیادی داشت، استرس و هیجان بازیکنان جوان بالا بود، البته این برای اولین بازی رسمی طبیعی است. خداوند در مسابقات بعدی عملکرد بهتری به ما بدهد.

پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در قونیه ترکیه برگزار می شود و تیم والیبال بانوان ایران برای اولین بار در این مسابقات حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید