مسئولان و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران چه گفتند؟


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891239

در آستانه رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا، مسئولان و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران سخنرانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی بانوان ایران ششمین حضور خود در جام کنفدراسیون های آسیا را تجربه می کند و اولین بازی خود را مقابل تیم کره جنوبی برگزار می کند.

آیتک سلامت، هانیه محتشمی پور، مهدچه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صبری، مائده برهانی، مهسا کده، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درغازانی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مقانی از تیم های بانوان ایران جام کنفدراسیون ها آنها والیبال را تشکیل می دهند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرمربی، الساندرا کامدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنسازی)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور ملی زنان، والیبال همراهی می کنند

در آستانه آغاز این رقابت ها سرپرست، سرمربی و کاپیتان تیم ملی بانوان ایران صحبت کردند.

کمپبل: بازی های سختی در پیش داریم

الساندرا کامدلی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در آستانه آغاز رقابت های جام ملت های کنفدراسیون بانوان آسیا در فیلیپین افزود: پس از مدت ها سفر و شرکت در بازی های کشورهای اسلامی، امروز اولین تمرین را برگزار کردیم. جلسه تیم ملی و سعی کردم بازیکنان را با شرایط سالن آماده کنیم و فضا را برای برگزاری مسابقات آماده کنیم.

وی گفت: این تمرین به پایان نرسید زیرا برای جلوگیری از آسیب دیدگی و اطمینان از سلامتی به سه بازیکن اجازه تمرین ندادیم. مطمئنم این والیبالیست ها هر چه زودتر به شرایط ایده آل خود باز خواهند گشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: جام ملت های آسیا یک تورنمنت سخت و مهم برای تیم ایران است، چون 3 بازی سخت در پیش داریم، سعی می کنیم بازیکنان را برای این دیدارهای مهم آماده کنیم.

کدا: در اوج آمادگی هستیم

مهسا کدا کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از اولین تمرین تیم ملی در سالن اصلی مسابقات در پاسیگ فیلیپین افزود: امروز پس از مسافت طولانی که طی کردیم، اولین تمرین خود را با توپ انجام دادیم. “

وی با اشاره به فاصله کم مسابقات جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا با بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: اگرچه مدت کوتاهی از مسابقات قونیه می گذرد اما خوشبختانه تیم با آمادگی و شرایط خوبی آماده است تا مسابقات جدید را آغاز کند. .

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: تمرین امروز با نظر سرمربی تیم ملی والیبال برگزار شد. به لطف خدا بازیکنان در بهترین شرایط بدنی قرار دارند و تمام تلاش خود را می کنیم تا در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم.»

تیم ملی والیبال بانوان ایران در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون بانوان آسیا با تیم های کره جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام همگروه است. کاپیتان کدا در مورد وضعیت بازیکنان در این مرحله از مسابقات گفت: در این رقابت ها مسابقات سختی در پیش داریم که با هیچ نتیجه ای نتیجه نمی گیریم. یکی از این تیم ها بودن کار آسانی نیست و باید با رقبا مبارزه کنیم.

وی بیان کرد: تیم های کره جنوبی و چین بهترین های آسیا هستند و در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی کسب می کنند و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج به کار می گیریم.

اسلامی: نور سالن خیلی زیاد است!

صدیقه اسلامی سرپرست تیم والیبال بانوان ایران پس از اولین تمرین تیم ملی در فیلیپین گفت: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و امروز تمرین نسبتا قابل قبولی داشتیم بازیکنان به فیلیپین اعزام شدند. پس از 2 روز استراحت و پس از مسابقات کشورهای اسلامی.

وی افزود: شرایط خانه تاکنون خوب بوده است و اولین جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم. البته نور سالن کاملاً قوی است، اما مسئولان برگزاری در سالن مشغول تعمیرات و تدارکات بوده اند و امیدوارم تا شروع مسابقات این مشکل برطرف شود.

ناظر تیم ملی بانوان درباره غیبت چند بازیکن در تمرین امروز گفت: با نظر شبنم علیخانی فیزیوتر امروز، مهاجم تیم ملی به دلیل مصدومیت در تمرین حاضر نشد و در حال استراحت بود. همچنین فاطمه امینی و زهرا مغانی دو ملی پوش دیگر به دلیل خستگی ناشی از سفرهای طولانی مدت و بازی های پشت سر هم در تمرین امروز حاضر نشدند.

اسلامی افزود: به دلیل آزمایشات، نگران ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا نیستیم PCR آنها منفی هستند و هر 4 دوز واکسن را تزریق کرده اند. امیدواریم بهترین عملکرد را در این رویداد مهم داشته باشیم.

اسلامی درباره برنامه های آتی تیم ملی بانوان توضیح داد: طبق برنامه مسابقات روز اول مسابقه ای نداریم و روز دوم از ساعت 15:30 در تهران به مصاف تیم کره جنوبی می رویم.



دیدگاهتان را بنویسید