امتیاز جام جهانی والیبال FIVB برای ایران مقابل برزیل؛ 15 از 18 به نفع برزیل!


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894576

فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به دیدار ایران و برزیل در مسابقات قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23 و 30 دقیقه روز سه شنبه 24 شهریورماه در اولین مرحله حذفی جام جهانی مردان به مصاف برزیل می رود و برنده این دیدار به مصاف برنده از کشور خواهد رفت. دیدار صربستان و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی

فدراسیون جهانی والیبال در مطلبی که در سایت خود منتشر کرد، درباره دیدار ایران و برزیل نوشت: آخرین دیدار مرحله حذفی این مسابقات، دیدار برزیل و ایران خواهد بود. برزیل به عنوان نماینده آمریکای جنوبی در اولین دیدار مرحله مقدماتی 2 ست مغلوب کوبا شد اما در ادامه توانست روند خوب خود را آغاز کند. برزیل در مرحله مقدماتی کوبا، ژاپن و قطر را شکست داد و با 8 امتیاز صدرنشین شد.

تیم ملی والیبال برزیل در 15 بازی از 18 بازی قبلی خود مقابل ایران پیروز شده است و آخرین بازی آنها در لیگ ملت های والیبال با پیروزی برزیل بوده است. سه برد تیم ملی ایران مقابل برزیل در لیگ جهانی والیبال 2014 به دست آمد.

فدراسیون جهانی والیبال در قسمت های دیگری از مقاله خود به سایر مسابقات از مرحله حذفی اشاره کرده است.

برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی تهران و میزبان این مرحله به شرح زیر است:

شنبه 12 شهریور; Stojits Arena، لیوبلیانا، اسلوونی
ساعت 20:00 اسلوونی – آلمان
ساعت 23:30؛ ایتالیا – کوبا

یکشنبه 13 شهریور; گلیویس آرنا در گلیویس، لهستان
ساعت 20:00 آمریکا – ترکیه
ساعت 23:30؛ لهستان – تونس

دوشنبه 14 شهریور; Stojits Arena، لیوبلیانا، اسلوونی
ساعت 20:00 هلند – اوکراین
ساعت 23:30؛ فرانسه – ژاپن

سه شنبه 15 شهریور; گلیویس آرنا در گلیویس، لهستان
ساعت 20:00 صربستان – آرژانتین
ساعت 23:30؛ برزیل – ایران

چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی در روز چهارشنبه 16 سپتامبر در لیوبلیانا و پنجشنبه 17 سپتامبر در گلیویس برگزار می شود تا چهار تیم برتر جهان مشخص شوند و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی های خود را در روز شنبه. سپتامبر برگزار کنند. 19، در Spodek Arena در شهر Katowice در لهستان (میزبان مرحله مقدماتی). مسابقات مقدماتی و فینال روز یکشنبه 29 شهریورماه در همین شهر و محل برگزاری با اعلام تیم های اول تا سوم برگزار می شود.
تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی مردان والیبال و در غیاب روسیه پرافتخارترین کشور این رقابت ها به دنبال چهارمین قهرمانی جهان خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید