حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون والیبال ایران در فدراسیون بین المللی FIVB


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898081

رئیس و دبیر کل فدراسیون والیبال برای شرکت در کنگره سالانه فدراسیون جهانی والیبال به هلند می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، سی و هشتمین کنگره فدراسیون جهانی والیبال همزمان با اولین دوره مسابقات قهرمانی بانوان جهان از 22 تا 25 شهریورماه در شهر آرنهم هلند برگزار می شود. 31 سپتامبر تا 3 اکتبر 1401).

به دعوت فدراسیون جهانی والیبال، محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون جهانی والیبال، صبح روز دوشنبه 7 شهریورماه برای شرکت در جلسه هیات مدیره فدراسیون جهانی والیبال راهی هلند می شود. کنفدراسیون والیبال آسیا که در حاشیه این کنگره برگزار می شود، ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال در این کنگره سه روزه حضور خواهند داشت.

همچنین میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال صبح روز چهارشنبه 30 شهریور ماه برای شرکت در این کنگره به عنوان نماینده فدراسیون ایران راهی آرنهم می شود.

بررسی و ارزیابی فعالیت های والیبال جهان در یک سال اخیر و همچنین برنامه ریزی و بررسی برنامه های والیبال در سال 2023 از محورهای اصلی این کنگره خواهد بود که در حاشیه آن روسای فدراسیون های کشورهای مختلف با یکدیگر دیدار خواهند کرد و در جلسات مختلف با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید