پرسپولیس بعد از ناکامی در آسیا وارد بحران شد/ پیشنهاد ویسی را نپذیرفتم

ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780836

با مهدوی کیا می توان به تیم امید امیدوار بود

پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از ناکامی در آسیا دچار بحران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین کعبی پیشکسوت سابق پرسپولیس در مورد باخت پرسپولیس در هفته سوم مقابل اللومینیج گفت: پرسپولیس بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران شدیدی شد. باید به این تیم زمان داد. با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است و قضاوت در هفته سوم عادلانه نیست.

وی با اشاره به تیم آلومینیوم افزود: آلومینیوم تیم جوان و خوبی با مربیگری حتیبی است و در ضد حملات عملکرد فوق العاده ای دارد.

کعبی با اشاره به این بازی گفت: این دیدار می توانست با تساوی به پایان برسد اما آلومینیوم با تجربه بازیکنان مقابل توانست سه امتیاز را به دست آورد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره انتقادات به مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس گفت: از نظر انتقادات از مهدی شیری قطعا گل محمدی بهترین تصمیم گیرنده است.

بازیکن سابق فولاد در ادامه درباره وضعیت فولاد در فصل جدید گفت: از هواداران می خواهم که برای کسب نتایج مطلوب از تیم محبوب فولاد حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در ستاد فنی فولاد نیستید، تاکید کرد: می توانستم با فولاد کار کنم اما می خواهم با افرادی که صلاحیت دارند مثل نکونام و مهدوی کیا کار کنم که بتوانم چیزهای جدیدی از آنها یاد بگیرم. عبدالله ویسی حتی به من پیشنهاد دستیارش را داد که نپذیرفتم.

کعبی که با رادیو ایران صحبت می کرد در نهایت درباره تیم امید گفت: با آمدن مهدوی کیا و حمایت او می توان به تیم امید امیدوار بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید