عبدالله ویسی جایگزین پرسپولیس شد

عبدالله ویسی جایگزین پرسپولیس شد

عبدالله ویسی که فصل گذشته نیز به عنوان سرمربی خیبر خرم آباد فعالیت می کرد و اوایل این فصل با پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان به این تیم پیوست، حالا با تغییراتی که انجام شده به نیمکت خیبر بازگشته است.

خیبر که فصل جدید را به عنوان یکی از مدعیان صعود آغاز کرده و با تمرینات لازم به دنبال ادامه حضور در لیگ برتر است، در هفته های اخیر با محسن عشوری و همچنین شکست هفته گذشته مقابل سایپا و این هفته نتوانست نتیجه ای کسب کند. این تیم تصمیم گرفت تغییرات فنی انجام دهد و سکان هدایت تیم را دوباره به عبدالله ویسی بسپارد.

ویسی که در دو فصل گذشته روی نیمکت تیم های پیکان، خیبر خرم آباد و فولاد خوزستان حضور داشت، حالا به خرم آباد بازگشته است و باید دید آیا می تواند انتظارات مدیران این تیم را برای صعود برآورده کند یا خیر. نه محسن عشوری فصل گذشته در هفت هفته گذشته جای خود را به امید روانخا داد که در بین مدعیان صعود نیمکت نشین بود و البته در نهایت این تیم رقابت را به هواداران و فجر سپاسی واگذار کرد.

ویسی حالا در کنار مدعیانی که سرنوشت صعود به لیگ برتر را در شش هفته باقی مانده دنبال می کنند به لیگ آزادگان بازخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید