پیشنهاد جالب ساپینتو به عبدالله ویسی

پیشنهاد جالب ساپینتو به عبدالله ویسی

عبدالله ویسی سرمربی استقلال را دیوانه خواند و ریکاردو ساپینتو در نشست خبری خود درباره سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: او را خیلی نمی شناسم و سوابق فوتبالی اش را نمی شناسم. او باید شناسنامه اش را نشان دهد تا درباره من صحبت کند. من او را نمی شناسم و برای احترام باید بگویم که در جام جهانی حضور داشته ام و در لیگ های معتبر بازی کرده ام. او باید به من احترام بگذارد همانطور که من به او احترام می گذارم.

لحظه جالب نشست خبری سرمربی پرتغالی استقلال زمانی بود که گفت: در ابتدای بازی به سمت حریف رفتم و با هم احوالپرسی کردیم. سرمربی حریف دو بار به محوطه فنی ما آمد اما من هرگز سراغ آنها نرفتم. او دوباره آمد تا ما را تحریک کند و با مساوی شدن بازی زمان بخرد. این مردی که از کنار زمین حرف می زند باید دهانش را ببندد و اینطور حرف نزند. آن آقا از من چیزی نگوید و باز هم دست بدهد، چون احترامی برای من قائل نشدند.

متأسفانه سالهاست که در فوتبال ما بدعتی وجود دارد که سرمربیان و نیمکت تیم های خونه به خونه قبل از شروع مسابقه راه می روند، به هم سلام می کنند، اما در شروع بازی بدترین الفاظ را علیه یکدیگر به کار می برند و در کنفرانس های مطبوعاتی باعث شرمساری یکدیگر می شوند.

بنابراین ما با این جمله و پیشنهاد ساپینتو موافقیم که سرمربیان لیگ برتر دیگر قبل از شروع بازی دست ندهند و مانند سایر نقاط دنیا آن را به بعد از مسابقه موکول کنند.

دیدگاهتان را بنویسید