سطح مسابقات دو و میدانی کشورهای اسلامی از سطح مسابقات آسیایی بالاتر است/ برخی از مسابقات جهانی اورگان به قونیه آمده اند.


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888608

اظهارات مربی دوومیدانی تیم ملی دو و میدانی درباره مسابقات قونیه

مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از سطح مسابقات آسیایی بالاتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوش سفوند مربی دوومیدانی و با مانع تیم ملی دو و میدانی ایران ضمن تسلیت ایام عاشورای حسینی و حال و هوای عاشورایی حاکم بر ورزشکاران ملی کشورمان، درباره سطح مسابقات گفت: چرا که در این مسابقات ورزشکاران صاحب نامی از اروپا و آفریقا حضور دارند. کشورهایی که حضور دارند و همچنین کشور میزبان ترکیه، سطح فنی مسابقات بسیار بالاست.

وی افزود: نکته جالب در مورد سطح فنی مسابقات این است که شاهد حضور ورزشکارانی هستیم که به تازگی از مسابقات جهانی که در اورگان آمریکا برگزار شد آمده اند و در بالاترین سطح قرار دارند. بر این اساس می توان گفت سطح این مسابقات حتی از مسابقات آسیایی هم بالاتر است.

مربی تیم ملی دو و میدانی کشور درباره وضعیت حضور ملی پوشان ایرانی در این مسابقات بیشتر گفت: با تیمی که ترکیبی از ملی پوشان باتجربه و جوان است در این مسابقات شرکت کردیم. ما از یک طرف افرادی مثل آقایان احسان حدادی و حسن تفتیان را داریم که از ورزشکاران صاحب نام و المپیکی های بزرگ کشورمان هستند و از طرف دیگر ورزشکاران جوان و جاه طلبی داریم که انگیزه بالایی دارند و می توانند شگفتی ساز شوند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی بلندمدت، هدف نهایی از حضور در این مسابقات با این ترکیب ملی پوشان را مسابقات آسیایی سال آینده دانست و گفت: امیدوارم این مسابقات نقطه شروع و معیار خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد تا یک حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی پیش رو.

دیدگاهتان را بنویسید