دیدار هاشم صیامی با رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا/ دهلان الحمد: ایران یکی از فعال ترین کشورهای آسیایی است.


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808764

رئیس فدراسیون کشورمان در دیدار مجازی با دهلان الحمد درباره مسائل و مشکلات مختلف کشورمان و قاره آسیا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز در نشستی مجازی با دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا دیدار و در خصوص موضوعات و موضوعات مختلف اولین رشته المپیکی بلغارستان و آسیا گفتگو کرد. قاره

در این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون کشورمان ایتدا با ابراز خرسندی از دیدار با دهلان الحمداد گفت: خوشبختانه شما به عنوان اولین ورزشکار آسیا همیشه نگاه خوبی به ورزشکاران داشته اید. جمهوری اسلامی ایران و همکاری در موضوعات مختلف «با ما همراه باشید.

وی افزود: متأسفانه در سال های اخیر به دلیل تحریم های شدید برای تهیه تجهیزات تخصصی دو و میدانی به ویژه دستگاه فوتوفینیش که نقش مهمی در سنجش و ارزیابی عملکرد ورزشکاران دارد، از شما می خواهیم حداکثر همکاری را داشته باشید. ما در تهیه این تجهیزات

صیامی ادامه داد: با توجه به رشد و توسعه دو و میدانی در ایران و سیاست این فدراسیون مبنی بر ایجاد برابری جنسیتی و توجه بیشتر به حوزه بانوان و همچنین چشم انداز ما در دوره جدید برای قهرمانی در دو و میدانی حتی در روستاهای کشورمان. کشور. «تأمین تجهیزات و امکانات تخصصی برای دو و میدانی بسیار بیشتر از گذشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا به هیچ وجه محدودیتی برای فعالیت‌های خود نداشتیم و سعی می‌کردیم در موضوعاتی مانند مسابقات، دوره‌های آموزشی، برپایی اردوهای آموزشی برای ورزشکاران و اعزام به مسابقات خارج از کشور برنامه‌های خود را تکمیل کنیم. “بگذارید این کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی همچنین با اشاره به تصمیم اخیر مجمع این فدراسیون مبنی بر ساخت کمپ پرتاب مواد توسط احسان حدادی قهرمان سرشناس کشورمان در ورزشگاه آفتاب انقلاب خطاب به دهلان الحمد خاطرنشان کرد: برای ما یک نیاز است، زیرا ایجاد آن می تواند تاثیر بسیار مثبتی در رشد و توسعه دو و میدانی در ایران، آسیا و حتی جهان داشته باشد.

در این دیدار دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا در پاسخ به سوالات رئیس فدراسیون کشورمان گفت: قطعا در زمینه تامین مالی و همچنین تجهیزات فتوفینیشینگ و تجهیزات تخصصی به شما کمک خواهیم کرد. من دوست دارم در اولین فرصت مشکلات دو و میدانی ایران را تا حد زیادی در این موارد حل کنم.

الحمد با تشکر از کارکنان فدراسیون دوومیدانی کشورمان به دلیل توجه بیشتر به بخش بانوان در ایران و همچنین لزوم گسترش و توسعه این بخش در آسیا، به موضوع حجاب برای بانوان مسلمان در عرصه های مختلف اشاره کرد. مسابقات و بیان کرد: این مهم است و ما به آن احترام ویژه ای می گذاریم چرا که قصد داریم حضور این بانوان را در تصمیم گیری ها و کارهای اجرایی در آسیا افزایش دهیم.

دهلان الحمد همچنین از تحریم های سرکوبگرانه گلایه کرد و گفت: قطعا با وجود همه محدودیت ها در کنار شما خواهیم بود و سعی می کنیم قانون دو و میدانی ایران را زیر پا نگذاریم زیرا این موضوع را ناعادلانه می دانیم.

وی افزود: در بحث ساخت کمپ، احسان حدادی از این پروژه استقبال کرد و قول می دهم در سفر به ایران و دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که یکی از قهرمانان ماست و شایسته است. ایران میدان است. در مورد ساخت این کمپ با آنها صحبت خواهم کرد، زیرا من نیز مانند شما معتقدم که برپایی آن هم برای ایران و هم برای قاره آسیا بسیار مهم است.

رئیس کنفدراسیون آسیا خاطرنشان کرد: ایران کشور بسیار مهمی در منطقه از جمله کشورهای فعال در قاره آسیا است و من جایگاه ویژه ای دارم چرا که معتقدم ایران حق حضور در مجامع و مسابقات بین المللی را دارد. “

هاشم صیامی در پایان این دیدار مجازی ضمن تقدیر از توجه و اهمیت ویژه رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به جمهوری اسلامی ایران، گفت: باعث خوشحالی است که می بینم موفقیت دو و میدانی ایران است. برای شما بسیار مهم است.” به ما انگیزه و انرژی بیشتری برای رشد، توسعه و موفقیت در دو و میدانی می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید