محبی: اگر لیاقت داشته باشم به تیم ملی دعوت می شوم/ حیدری: عصبانیت ما از نساجی فوران کرده است/ شهبازا: بالاخره گل می زنم


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896493

بازیکنان و مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل نساجی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛

محمد محبی پس از برد استقلال مقابل نساجی گفت: امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. در بازی قبل خیلی خوب بودیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در این دیدار موقعیت های ما از ابتدا تبدیل به گل شد و بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم. بازی کاملا یک طرفه بود به جز صحنه ای که پنالتی گرفته شد. اگر همینطور ادامه دهیم می توانیم به اهداف بزرگتری برسیم.

وی درباره هماهنگی با مهدی کایدی و تاثیر او از سال های بازی در بوشهر گفت: از 11 تا 17 سالگی با مهدی بودیم. ما را جلو انداختند و زدند زیر توپ و به شما دو نفر گفتند بروید گل بزنید. در صحنه گلی که زدم ناخودآگاه وارد فضا شدم چون می دانستم مهدی قرار است پاس بدهد. اگر این صحنه برای من پیش می آمد به مهدی پاس می دادم.

وینگر استقلال گفت: نه، فقط می خواستم در مورد حرکت او بعد از تعویض صحبت کنم و اینکه این حرکت برای این بود که دلیل تعویضش را بفهمم. من از اول بازی از داور انتقاد می کنم. پیمان بابایی در اوایل بازی صاحب یک پنالتی شد اما داور به او کارت زرد داد و گفت جعل کرده است. در پایان نیمه اول یک توپ از علیرضا ابراهیمی دریافت کردم، او را پرس کردم و با وجود اینکه هیچ خطایی رخ نداد و مهدی کایدی می توانست با پاس من تک به تک شود، خطا کرد و کارت زرد داد. .

محبی اضافه کرد: در ابتدای نیمه دوم و بعد از گل سوم یک پنالتی صددرصدی برای من اتفاق افتاد و علیرضا ابراهیمی به من ضربه زد اما او هم آن را از دست داد. نمی دانم چرا، اما داوری خیلی بد بود و در سه، چهار صحنه حساس که دو تای آن پشت زمین بود، اشتباه کرد.

محبی درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی و اینکه چقدر به دعوت شدنش به تیم ملی امیدوار است، گفت: تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. اگر لایق باشم دعوت می شوم و امیدوارم. در زمان نویدکیا قرار بود به تیم ملی دعوت شوم اما این اتفاق نیفتاد.

میرزایی: شرایطم در استقلال خیلی خوب است

رضا میرزایی پس از برد استقلال مقابل نساجی گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی سخت 3 امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. در تیم بزرگی مثل استقلال همیشه باید خوب باشیم و انتظارات هواداران را برآورده کنیم. بازی را بردیم و امیدوارم در بازی های بعدی گل بزنیم.

وی درباره تشویق هواداران در پایان بازی گفت: شرایط من در استقلال خیلی خوب است اما در تیم بزرگی هستم و باید برای خوشحالی هواداران تلاش کنم. کار من خیلی سخت تر شد و امیدوارم بتوانیم در آینده بهتر عمل کنیم.

گلمی: به دلیل کمبود امکانات تا کی باید به داور احترام بگذاریم؟

عارف گلمی درباره برتری 3-1 استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: به تیم حریف، تیم ما و همه بچه ها و هواداران خسته نباشید می گویم. از اول فصل تصمیم داشتم در مورد داوری صحبت نکنم اما این تصمیمات ادامه دارد.

وی با ابراز ناراحتی از از دست دادن کلین شیت گفت: کل تیم 90 دقیقه دویدند و سعی کردند بازی را با کلین شیت به پایان برسانند اما در صحنه ای که هیچ تماسی نداشتم و دستم به بازیکن حریف برخورد نکرد. پنالتی گرفت و پست تمیز ما خراب شد تا اینکه این هفته 5-6 اشتباه داوری چشمگیر علیه ما رخ داد. ما چیزی بیشتر نمی خواهیم و فقط عدالت و حق را می خواهیم. بی احترامی نکردیم و حرف اضافه نکردیم.

مدافع استقلال تصریح کرد: اشکالی ندارد; بعضی جاها خارج از کنترل داور است و با چشم دیده نمی شود، اما از صحنه ای که علیه ما پنالتی گرفتند واضح تر است که دیگر صحنه ای نداریم و می شود مستند تمیز ساخت و هیچ اتفاقی نمی افتد. . دو سال بعد همین دوستان عزیز مصاحبه کردند و گفتند با چشم دیده نمی شود و من گرفتم چون فضا بهم ریخته بود. من می گویم 100 درصد پنالتی نبود و آن صحنه خیلی واضح بود.

گلمی گفت: همین الان آمده ام همین کار را بکنم. هر بازی صحنه ای دارد. یکی در فاصله 18 هجده قدمی اتفاق می افتد و نمی توان آن را دید، اما واضح تر است که دیگر نداریم. می گویند به داور احترام بگذارید چون امکانات نیست اما تا کی؟ هر هفته این اتفاق می افتد و شما هر هفته آن را خواهید دید. باشگاه اعتراض کرد؛ آنها بحث می کنند و مخالف آن صحبت می کنند و هر هفته دعوا می شود.

چسمی: نه، اما اگر باید به کی روش تکیه کنی

روزبه چشمی پس از برد استقلال مقابل نساجی گفت: باید در بازی قبل 3 امتیاز می گرفتیم و خدا را شکر الان این برد را کسب کردیم، از هواداران تشکر می کنم اما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بعد از حضور کی روش در اردوی تیم ملی در اتریش از او درخواست پاسپورت شده است، گفت: این اتفاق نیفتاد. آرزوی هر بازیکنی این است که به تیم ملی دعوت شود اما اگر من را دعوت نمی کنند حتما دلیل خاصی داشته است. هر بازیکنی که کی روش به تیم ملی دعوت می کند یا نه، باید دلیل خاص و قانع کننده ای داشته باشد. باید بدون اما و اگر به کی روش اعتماد کرد و قطعا نتیجه خوبی می گیری.

شهباززاده: بالاخره گل می زنم

سجاد شهبازادا درباره این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و در دستان ما بود. خوشبختانه خیلی خوب و به موقع گلزنی کردیم. تا آخرین لحظه تلاش کردیم. همه چیز خوب پیش رفت.

وی درباره تلاش برای گلزنی و ناکامی اش گفت: از همان لحظه که وارد بازی شدم سعی کردم گلزنی کنم. امروز امتحان کردم ولی نشد این هم بخشی از فوتبال است. و من تلاش می کنم و به نوعی به هدف می رسم.

شهباززاده همچنین درباره تصمیمات داور گفت: به نظرم پنالتی نساجی درست نبود.

حیدری: نیمکت نساجی شیطنت کرد اما ساپینتو را آرام کردم

خسرو حیدری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر گفت: عصبانیت ما امروز فوران کرد. هفته گذشته هم به این شکل بازی کردیم، اما پیکان دفاعی بود و نتوانستیم به نتیجه ای که نیاز داشتیم، برسیم. زودتر گل زدیم و می توانست زودتر هم اتفاق بیفتد اما تصمیم داور ما را عصبی کرد.

وی ادامه داد: داور چهارم و نیمکت حریف بالای سر تیم ما بود و سعی کردم اوضاع را آرام کنم. مربی ما کمی احساساتی است و نیمکت حریف هم کمی شیطون بود اما سعی کردم اوضاع را آرام کنم.

سرمربی استقلال درباره شرایط یزدانی و مرادمند گفت: این دو کمی دیرتر به ما اضافه شدند و قطعا به مرز آمادگی می رسند و می توانند به ما کمک کنند. بازیکنانی که در اردوی ترکیه بودند می توانند بیشتر به ما کمک کنند.

مهدی پور: هواداران در روز بد از ما حمایت کنند

مهدی مهدی پور درباره این دیدار گفت: فرصت های زیادی داشتیم. اگر از موقعیت های خود استفاده کنیم، نتیجه عجیبی رقم می خورد. کم کم داریم به استقلال مورد نظر کادرفنی و بازیکنان نزدیک می شویم.

هافبک استقلال درباره رفع دغدغه هواداران با این برد گفت: استقلال هفته گذشته بازی کرد. به نظر من استقلال باید با همان فوتبال هفته گذشته ادامه دهد و موقعیت های گلزنی کند. خواهش من از هواداران این است که در یک روز بد در کنار من و بقیه بازیکنان و کادرفنی بایستند. آنها باید از ما حمایت کنند. در شرایط سخت از ما حمایت کنید. زمانی که مهدی مهدی پور یک پنالتی را از دست می دهد برای بازگشت به جریان بازی نیاز به حمایت هواداران دارد.

وی در پاسخ به اینکه تیمش در نیمه اول مدت ها گل نزد، گفت: هفته گذشته موقعیت های زیادی داشتیم اما موفق نشدیم. این بار گل زدیم و وقتی گل می زنیم تیم مقابل بالاتر می رود و کارمان راحت می شود.

مهدی پور درباره بازی داور مسابقه گفت: پس از برتری 3 بر صفر ما، داور تا حدودی به سود حریف سوت زد. داور در ابتدای بازی پنالتی ما را نگرفت.

وی درباره شرایط بدنی خود گفت: در ابتدای لیگ کمی سنگین بودیم اما رفته رفته به شرایط خوبی رسیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید