بازیکنان من در جام جهانی کار بزرگی کردند/تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914651

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: موقعیت های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم اما مطمئناً وقتی گل نزنی مجازات می شوی.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست یک بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: از نتیجه خیلی ناراحتم چون نتوانستیم جلو برویم. متأسفانه رویای ما به پایان رسیده است، ما خیلی خیلی به صعود نزدیک بودیم اما این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم در نیمه اول آمریکا خوب بازی کرد و آنها حق گلزنی داشتند، اما در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم و موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. ما موقعیت های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم که البته وقتی گل نمی زنی تنبیه می شوی. واقعیت این است که ما مستحق گلزنی در نیمه دوم بودیم و اگر گل می زدیم شرایط کاملا متفاوت بود.

وی در ادامه گفت: جواب این سوال دست من نیست و حالا باید ذهنمان کمی خنک شود و بررسی کنیم ببینیم چه اتفاقی افتاده است. همه ما عمیقا ناراحت هستیم و بازیکنانم دلشکسته هستند. ما در شرایط سخت کار بزرگی انجام دادیم. بازیکنان من به دلیل کارهایی که برای فوتبال ایران انجام داده اند، شایسته تقدیر و احترام از سوی هواداران فوتبال ایران هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به نظر شما فوتبال ملی ایران به نسل جدیدی نیاز دارد؟ در مجموع شادابی و اضافه کردن خون چیز خوبی است اما فکر می کنم این تیم آماده بازی در جام ملت ها است و در این شکی ندارم.

کی روش در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی سن و سال مناسبی دارند و کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل آنها آماده ادامه راه و قهرمانی در جام ملت ها هستند. البته از نظر فنی باید سایر بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم و سعی کنیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم. همانطور که کار من را در تهران دیدید، با 11 بازیکن زیر 22 سال کار کردیم و قطعا چند بازیکن از آن گروه در جام ملت ها حضور خواهند داشت. چیزی که من می گویم این است که بازیکنان با تمام شرایطی که مهیا بود کار بزرگی انجام دادند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید