تیم ملی می تواند از گروه خود در جام جهانی ادامه دهد/ می خواهیم دوباره قهرمان شویم


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819586

فوتبالیست پرسپولیس گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دوباره اسکوچیچ را جذب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک نعمتی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم در جام حذفی به این تیم خدمت کنم. امیدوارم با شروع سال جدید اولین مسابقه را ببریم و بقیه مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و امسال هم بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و اینکه آیا شانسی برای بازگشت به تیم ملی دارد، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دوباره اسکوچیچ را بگیرم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. من باشم یا نباشم. فکر می کنم گروه سختی است و می توانیم امتیازات کامل را کسب کنیم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد و بتواند برای اولین بار از گروه خود خارج شود.

نعمتی در مورد اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر، گفت: بله، اگر در این 7 بازی پیروز شویم، فکر می کنم بتوانیم قهرمان شویم. باید ببینیم در سایر مسابقات چه اتفاقی می افتد. امیدوارم بتوانیم مثل سال های گذشته قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم

بازیکن پرسپولیس در خصوص غیبت هواداران در دیدار شب گذشته مقابل هواداران گفت: صد در صد صندلی های هواداران خالی است. گفتند ظرفیت ورزشگاه (دستگردی) به حدی است که هواداران نمی توانند بیایند. خدا نکند از مسابقه بعدی به صورت آزاد در خدمت آنها باشیم و آنها را کامل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید