ساپینتو صادقانه برای موفقیت تیم کار می کند/ما می خواهیم دوباره برنده شویم


ساعت: 08:02
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896266

حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در اردوی پیش بازی آبی و نساجی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در هتل محل اقامت آبی پوشان حضور یافت و دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت و گو کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این دیدار صمیمی خطاب به بازیکنان و مربیان استقلالی ها گفت.

– من به تیم استقلال ایمان دارم و مطمئنم موفق می شوی. شما قهرمان ایران هستید و قطعا باز هم موفق خواهید شد. سال گذشته در راه قهرمانی روزهای سختی داشتیم اما ایمان خود را حفظ کردیم و هر بار شخصیت خود را نشان دادیم و تا قهرمانی ادامه دادیم و اکنون باید ایمان خود را به تیم حفظ کنیم و فردا قوی و قوی خود را نشان خواهیم داد. شخصیت تیم برنده را نشان دهید. همچنین بگویید ما می خواهیم دوباره قهرمان شویم.

– ما همه با هم هستیم و از هم حمایت می کنیم. ما دشمنان و رقبای زیادی داریم اما شک نکنید که از آنها قویتریم. اینجا فوتبال است و روزهای سخت و شیرینی با هم داریم. یک تیم بزرگ با شخصیت، تیمی است که بتواند در شرایط سخت در مسیر قهرمانی خود را حفظ کند. سال گذشته بارها این کار را انجام دادید و توانایی انجام دوباره آن را دارید.

– کار خود را با آرامش و بدون تنش و استرس انجام دهید. در بازی مقابل پیکان عملکرد خوبی داشتیم و مطمئنا تیم ما خیلی بهتر خواهد شد. در بازی فردا باید با خونسردی و مقتدرانه شخصیت بالای تیمی خود را دوباره نشان دهیم و با کسب یک نتیجه خوب ثابت کنیم که یک تیم حرفه ای هستیم و می خواهیم برای عنوان قهرمانی بجنگیم.

– شما تیمی با کیفیت، حرفه ای و خوبی هستید و مطمئنا از تلاش و انسجام خود نتیجه خواهید گرفت. مهمترین عامل موفقیت اول اتحاد و یکدلی است که به ما قدرت و قدرت می دهد و سپس ایمان و ایمان به موفقیت. همه ما باید به موفقیت ایمان داشته باشیم. این ایمان همراه با همبستگی و اتحاد به ما قدرتی چند برابر می بخشد.

– در این مدت آقای ساپینتو با پشتکار و صادقانه برای موفقیت تیم تلاش کرد. او فردی خوب و مربی خوب و حرفه ای است. ما معتقدیم که او می تواند موفق شود. وظیفه ما به عنوان مدیریت حفاظت و حمایت از کادر فنی و تیم است. مربی جدید آمده و ایده هایی در حال اجراست و باید در کنارش باشیم و کمکش کنیم و از او حمایت کنیم تا در مسیر پیشرفت به موفقیت دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید