سرمربی آبی ها: تا جایی که می توانستیم برنده شویم موقعیت ایجاد کردیم

سرمربی آبی ها: تا جایی که می توانستیم برنده شویم موقعیت ایجاد کردیم

سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خیلی سختی بود، بچه های ما خیلی خوب نساجی را کنترل کردند. ما به این تیم فرصت ندادیم. موقعیت های کافی برای بردن بازی ایجاد کردیم و ضربه ای به دروازه حریف زدیم. بچه‌ها باید بازی را تمام می‌کردند، اما با توجه به تیم جوانی که داریم، ان‌شاءالله می‌توانیم به موفقیت ادامه دهیم.

وی در خصوص داوری گفت: صحنه ای که اتفاق افتاد دور بود. کسی که به این صحنه نزدیک است می تواند نظر بدهد. دروازه بان ما می تواند نظر بدهد اما اتفاقی که افتاد این بود که این صحنه بازی توسط داور از دست رفت. مسابقه متشنج شد و داور تنها 7 دقیقه وقت اضافه گرفت. در نهایت باختیم، اگر بازی به همین منوال پیش می رفت برای ما بهتر بود. سایپا و هوادار در این زمین بازی می کنند و استقلال نیز در این زمین تمرین می کند. این زمین خیلی سخت است اما چاره ای نداریم، ورزشگاه اختصاصی نداریم و شرایط ورزشگاه شهرقدس فراهم نیست.

سرمربی تیم پیکان درباره امضای قرارداد با شیرزد تیمروف گفت: تیمروف بازیکن خوبی است. او دیروز قراردادش را امضا کرد، دقایقی که بازی کرد، پاس خوبی داد، می تواند به ما کمک کند. کیفیت خوبی داره

حسینی همچنین گفت: زمانی که بازیکن ما با داور صحبت می‌کرد، از هم دور بودیم. نمی توانم به قاضی بگویم چه گفته است. به نظر شما بازیکن ما باید با داور به ترکی صحبت کند و داور نظرش را عوض کند؟” به نظر شما داور آبروی او را می برد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص VAR نیز تاکید کرد: داوران قاضی سالم هستند. نمی توانم بگویم که این دیدار برگزار شد یا نه. اگر داور پنالتی بدهد و پنالتی نباشد در حق ما بی انصافی است و اگر برعکس باشد در حق حریف بی انصافی می شود. اینجاست که کمک داور ویدیویی می تواند کمک کند. آیا بازی پاری سن ژرمن و موناکو را دیدید که کمک داور ویدیویی چگونه در آن صحنه ها کمک کرد، نباید به داور حمله کنیم، باید VAR را در ورزشگاه ها معرفی کنید.

وی افزود: تاج مرد باتجربه ای است. فوتبال ما از نظر سخت افزاری هم بیمار است و باید برای درست کردن فوتبال ما برنامه ریزی کنند. این فوتبال برای اصلاح نیاز به کار جهادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید