می توانستیم ضدحمله کنیم و پیروز شویم


ساعت: 23:34
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841615

مربیان تیم های فوتبال آلومینیوم و پیکان در نشست خبری پس از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان تهران گفت: در 90 دقیقه بازی هم مالک بازی بودیم و هم هر زمان که می خواستیم موقعیت ایجاد می کردیم. ما توانستیم از موقعیت های گل خود گلزنی کنیم، اما یک مرحله را از دست دادیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. بعد هر چه تلاش کردیم نتوانستیم گل پیروزی را بزنیم و سه امتیاز را بگیریم. خدای ناکرده سعی می کنیم در بازی بعدی این موضوع را جبران کنیم.

رحمتی درباره داوری این دیدار گفت: می خواهم از این گونه کلیشه ها استفاده کنم و بگویم اشتباهات داوری جزو فوتبال است. ما مربیان و بازیکنان اشتباه می کنیم. داوران نیز مجاز به اشتباه هستند. اما وقتی داور صحنه ای را می بیند و آن را نمی گیرد، بیش از یک اشتباه است و نشان می دهد در هفته های اخیر جسارت لازم در داوران دیده نشده است. در دقیقه 2 بازی دست مدافع حریف باز بود و توپ به او برخورد کرد که در این صحنه داور و کمک داور به هم کمک کردند و فکر می کنم تیم داوری نقش بسزایی در نتیجه امروز داشت. او دو پنالتی ما را ندید و شاید اگر فیلم را می دید فکر می کرد اشتباه می کند و صحنه آفساید صد در صد مهاجمان ما اعلام می کرد که او اصلا آفساید نیست. کمک داور دوم نقش زیادی در تعیین نتیجه داشت. اشتباه در داوری جزو فوتبال است اما دیدن و اشتباه نکردن موضوع دیگری است. امیدوارم در سال های آینده از این مشکلات کاسته شود، فکر می کنم اگر قاضی پشت دروازه در این مواقع به تیم داوری بپیوندد می تواند کمک زیادی کند.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: ما مدام نشسته ایم و مدام به VAR می گوییم بیا تا 20 سال آینده کمک داور ویدیویی به کشورمان نمی آید، به شما قول می دهم پس باید به هم کمک کنیم. من هم می توانستم اعتراض کنم و فریاد بزنم. صحنه اول واقعا هیچ عکس العملی نشان نداد. هیچ عکس العملی در آفساید نشان ندادم اما دیدم 50-50 صحنه در خانه ما به نفع ما نبود و این برایمان کمی دردسرساز می شود. امیدوارم کارکنان باشگاه به کمیسیون داوری و سازمان لیگ اعتراض کنند. با کمیته انضباطی تماس بگیرید حداقل در مورد انتخاب داوران تیممان بیشتر فکر کنیم.

رحمتی درباره مسابقات این فصل لیگ گفت: لیگ ما امسال پیشرفت چندانی نداشته است. اکثر تیم ها نتیجه گرا بودند و به حداقل امتیازات، به خصوص خارج از خانه رسیدند. خودتان ببینید امروز چقدر وقت تلف شد، آقای داور می توانست به بازیکن حریف تذکر بدهد و از کارت زرد استفاده کند. فکر می کنم هیچ شادابی در تیم ما وجود نداشت و تیم ها به دنبال نتیجه بودند و اینکه شما فقط به دنبال نتیجه گیری و گلزنی هستید قطعا کیفیت لیگ را پایین می آورد و جسارت کمتری برای نمایندگی بازیکن جوان و نماینده یک بازیکن جوان را خواهید داشت. فوتبالیست جوان ایرانی. . من خودم در 17 سالگی در لیگ آزادگان بازی کردم، در 18 سالگی به تیم ملی دعوت شدم اما در فوتبال الان سن بازیکن جوان تغییر کرده است. این نشان دهنده کیفیت لیگ ماست.

وی در خصوص شرایط همکاری خود با آلومینیوم اراک گفت: پس از عقد قرارداد با باشگاه بزرگ آلومینیوم، طبق مفاد قراردادم، این قرارداد برای فصل آینده اعتبار دارد و 20 روز از ارائه برنامه ام می گذرد. به باشگاه.” آقای محرابی و هیات مدیره و منتظر جواب باشگاه هستم تا با هیات مدیره کارخانه به نتیجه برسیم. حذف و نتایجی که گرفته ایم. شروع قوی از ابتدا و برای پاسخ به خواسته های مردم و باید از 20 سال پیش که به باشگاه گفتم شروع می کردیم.

سید معتبی حسینی نیز در نشست خبری پس از بازی آلومینیوم اراک و پیکان که منجر به تساوی یک بر یک شد، گفت: همانطور که می بینید بازی پر جنب و جوش و خوبی بود. هر دو تیم طبق شرایط جدول برای صعود یک پله بالاتر مبارزه کردند.

وی افزود: بازیکنان ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و سعی کردیم بال های تیم آلومینیوم را مهار کنیم. متأسفانه در نیمه دوم با اشتباه دروازه بان خود گل بچه ها را به ثمر رساندیم و این برای دومین بار در این فصل است که گلزنی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: با شیفت هایی که داشتیم خدا را شکر در ادامه مسابقه موفق شدیم نتیجه را برگردانیم. اگر بازیکنان ما کمی تمرکز داشتند و با توجه به اینکه زیاد حمله می کردند، می توانستیم روی یک ضد حمله گل بزنیم و برنده شویم. با این حال همین که توانستیم بازی را در زمین برگردانیم، کار بزرگی بود که بازیکنانم انجام دادند و می گویم حوصله شان سر نمی رود.

حسینی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اتفاقات داوری و مخالفت تیم آلومینیوم با عملکرد داوری چیست، گفت: وقتی بازی می کنم، حالا که با هم برابر شده ایم، حرفی از داوری نمی زنم. اگر اعتراضی دارند از آنها بپرسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید