حضور صادقانه در این مدت کوتاه موثر است / موفقیت مبارزات جوانان شما در جهان سرآغاز تغییر نسل در تیم ایران است.

ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780348

میل به پیروزی در بین رزمندگان ایرانی موج می زند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان روسیه گفت: سرپرستی او.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالسلام گدیسف قهرمان سابق جهان گفت: جام جهانی برای ما خوب گذشت. دیدیم که رقابت تنگاتنگی بین تیم ها به خصوص سه تیم ایران، روسیه و آمریکا وجود داشت و در نهایت این سه تیم پیش افتادند. جام قهرمانی بارها بین سه تیم رد و بدل شده است و در این دوره از رقابت ها عملکرد بهتر کشتی گیران روسیه دلیل قهرمانی این تیم است.

وی در پاسخ به این سوال که چطور تیم روسیه توانست دو تیم ایران و آمریکا را پشت سر بگذارد و به قهرمانی برسد، گفت: قطعا دلایل و عوامل زیادی وجود داشت که توانستیم تیم های ایران و آمریکا را شکست دهیم، اما بیشتر از همه باید من را شکست داد. به کیفیت بالای مبارزانی که در تیم روسیه بودند اشاره کنید. باید بگویم که در حال حاضر مبارزانی در تیم روسیه حضور دارند که هر کدام یک رهبر هستند. اگر بخواهم این مسابقات را با بازی های المپیک مقایسه کنم، تفاوت های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال تیم ایران با سرمربی جدید در این رقابت ها شرکت کرد یا برخی کشورها در این دوره از رقابت ها حضور نداشتند، برخی از کشورها در فرم کامل نبودند و مبارزانی بودند که بعد از المپیک از حضور در این رقابت ها محروم شدند. کشتی گیران حاضر در وضعیت مناسبی قرار نداشتند و پس از المپیک نتوانستند به خوبی آماده شوند. در کل ورزش همین است، امروز تیم روسیه برنده می شود، فردا ایران، فردای آن روز شاید آمریکا و رقابت بین تیم ها است که این ورزش را جذاب کرده است.

گادیسف در پایان با اشاره به عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابت ها خاطرنشان کرد: باید بگویم که تیم ایران در این دوره از رقابت ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. سرمربی تیم ایران را پیمان درستکار می شناسم و معتقدم مربی حرفه ای و باتجربه ای است. زمانی که در لیگ ایران می جنگیدم در تیمی بودم که مربی صادقی بود و به حرفه ای بودن پیمان درستکار و روابط خوبی که با تیم زیر نظرش دارد اشاره کردم و معتقدم حضور او در تیم ایران کوتاه است اما پیشرفت تیم ایران محسوس است. امروز تیم ایران رفاقت و انگیزه خود را به وضوح نشان می دهد تا هر یک از رزمی کاران ایرانی که روی تشک بیرون می آیند لحظه ای از تلاش دست برندارند و در مبارزان ایرانی میل به پیروزی را شاهد باشیم. شما در این دوره از مسابقات چندین فینالیست و چندین مدال طلا کسب کردید و من جوانان زیادی را در تیم ایران دیدم که با وجود جوانی توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند که می تواند به معنای آغاز تغییر نسل در ایران باشد. تیم البته این را هم بگویم که این چیزها به ما انگیزه می دهد که معطل نکنیم و هر روز آماده تر و قوی تر شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید