برنامه های فرهنگی مختلفی برای جام جهانی تدارک دیده ایم


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879825

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای ارائه هر چه بهتر فرهنگ اصیل ایران به جهانیان، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را برای روزهای جام جهانی قطر تدارک دیده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست «بررسی برنامه کلی استفاده از ظرفیت جام جهانی» که با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، دولت تشکیل شد. ، تاکید کرد.

اسماعیلی گفت: مسئولیت کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی این ستاد ویژه بر عهده وزارت فرهنگ است و در این کمیته در حال آماده سازی مقدمات هستیم تا بتوانیم با همکاری در راستای تحقق اهداف دیپلماسی فرهنگی دولت مردمی گام برداریم. و حمایت دیگران.» جام جهانی فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ اصیل و غنی ایران به جهانیان است؛ از این رو برای روزهای جام جهانی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است و اجرای این برنامه ها به معرفی بیشتر ایران کمک می کند: دیپلماسی فرهنگی بهترین ابزار برای رسیدن به این هدف متعالی است.

وی افزود: وزیر فرهنگ قطر که چندی پیش میهمان کشورمان بود، با ابراز علاقه فراوان به فرهنگ و هنر اصیل ایران، آمادگی خود را برای فراهم کردن امکانات و فضای لازم برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در طول این مدت اعلام کرد. بر این اساس، در قالب چنین جلساتی باید به یک برنامه جامع فرهنگی از فعالیت ها در جام جهانی قطر دست پیدا کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت عظیم بهترین استفاده را ببریم.

در نشست “بررسی برنامه جامع عملکرد ظرفیت های جام جهانی” مسئولان و نمایندگان نهادهای مختلف فرهنگی کشور دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص هم افزایی بیشتر نهادها برای به حداکثر رساندن فرهنگ کشور در جام جهانی قطر ارائه کردند. .

دیدگاهتان را بنویسید