بدترین تدارک تاریخ تیم ملی برای جام جهانی / بازی با رقبای نامرئی برای بررسی نقشه شکست انگلیس و آمریکا!


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1842999

تصمیمات فدراسیون و ستاد یوزپلنگ ایرانی بدترین تدارکات تاریخ یک تیم ملی برای حضور در جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روزها می گذرد و حالا حدود 5 ماه تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، اما تنها چیزی که در جو و فضای فوتبال ایران مشخص نیست، جو و آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی است. جام جهانی. تیمی باشید که روی قطر متمرکز است.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که حداقل 95 درصد از ذهن اعضای هیئت مدیره و رئیس فدراسیون را به خود مشغول کرده است، روز گذشته با تبریک به پایان رسید، بنابراین غیر رئیس و یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره با تصمیم درست از قطار فدراسیون و خارج شود.

اکنون که دریای متلاطم جنگ قدرت در فدراسیون به ساحل آرامش نسبی رسیده و تیم مشاور نظارتی هم اکنون در موضع قدرت قرار گرفته و با حمایت عجیبی در حاشیه جلسه صحبت می کند، خبر می رسد که تدارکاتی دیدار تیم ملی فوتبال ایران اروگوئه تیم ملی کانادا خواهد داشت.

همانطور که در صدا و سیما گزارش شده است؛ دراگان اسکوچیچ و دیگر اعضای کادرفنی به دلیل سفر طولانی کاروان تیم ملی به مونته ویدئو از این بازی تدارکاتی اما بسیار موثر در تمرین یوزپلنگ ایرانی منصرف شدند و به جای آن یک یا چند مسابقه در کمپ قطر برگزار می شود.

پس از لغو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال کانادا که دلایل آن ورزش نبود و تنبلی و ناکامی مدیران فدراسیون در قلب توافق با کانادایی ها، اکنون بر عهده دراگان اسکوچیچ است. بدون در نظر گرفتن موقعیت جدی تیم بسیار شیرین است. در سطح ملی، خود را به عنوان یک فاصله زمانی توجیه کند.

به نظر می رسد کارکنان تیم ملی اصلاً با شرایط اقتصادی و سیاسی کشور که خواه ناخواه فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد آشنا نیستند و با وجود تحریم های شدید برای انتقال پول برای بازی ها، از اندک انتخابات باقی مانده دوری می کنند. شاید انتظار دارند فرانسه یا برزیل برایشان دعوت نامه بفرستند!

البته با توجه به شرایط فنی و تاکتیکی که از تیم ملی می دانیم. به سختی ترسی در تیم وجود دارد که از بازی تدارکاتی با تیم های مهم دوری کنند. با این حال، برای مربی ای که هرگز برچسب ملی نداشته است، زنده ماندن در جام جهانی به هر قیمتی ارجح است.

جالبتر اینکه احسان اصولی در حاشیه جلسه روز گذشته فدراسیون به شدت از وجود یک برنامه مدون برای تیم ملی در آستانه جام جهانی و حرکت در مسیر برنامه ها صحبت کرد اما آنچه امروز می بینیم قطعا این است. هیچ چیز دیگری جز بدترین آمادگی تیمی برای جام حذفی جهانی نیست.

از کسانی که دیروز به ماندن این مرد و شرکت مجدد در تصمیمات مهم فدراسیون رای دادند باید پرسید از فاجعه مشهد چه تغییری کرده یا توهین به زنان هوادار تیم ملی آخر چیست، آیا به این فرد رای دادید؟ ؟!

باید از سیدمیرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال هم انتقاد کرد که در واکنش به کنایه ها و گلایه های علیرضا بیرانوند، قول چهار تدارکاتی و تمسخر 6 مدافع دیگر تیم ملی را داد. اگر نمی توانید بازی تدارکاتی را مقایسه کنید یا نمی توانید به سرمربی که کارمند فدراسیون است دستور و محرومیت بدهید پس چرا جا مانده اید؟!

با این تفاسیر بعید نیست تیم ملی در گروه بسیار حساس جام جهانی قطر با بدترین نتایج به کشور بازگردد و مقابل حریفانی چون انگلیس و آمریکا به یک بازنده تبدیل شود. با بدترین تمرینات تاریخ، ضعیف ترین ترکیب، شکست خورده ترین تیم مدیریتی و متزلزل ترین فدراسیون، بدترین روزها در انتظار فوتبال ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید