بدترین نتایج در انتظار تیم ملی ایران در جام جهانی است

بدترین نتایج در انتظار تیم ملی ایران در جام جهانی است

شرکت خدمات مالی بریتانیایی لویدز که در زمینه “مدیریت ریسک” نیز فعالیت می کند، نتیجه نهایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر را بر اساس “ارزش قابل بیمه” بازیکنان هر تیم پیش بینی کرده است. ارزش بیمه بازیکنان بر اساس حقوق، حمایت مالی، موقعیت و سن بازیکنان تعیین می شود.

به گفته لویدز، ارزش بازیکنان در جام جهانی کنونی نسبت به جام جهانی 2018 10 میلیارد دلار افزایش یافته و به 26 میلیارد دلار رسیده است. بر اساس این مدل، لویدز قهرمان جام جهانی 2014 و 2018 را به درستی پیش بینی کرد.

لویدز می گوید انگلیس امسال برنده خواهد شد زیرا با ارزش ترین تیم جام بیست و دوم است و ارزش بیمه شده بازیکنانش 3.74 میلیارد دلار برآورد شده است. فرانسه با 3.14 میلیارد دلار در رتبه دوم و برزیل با 3.2 میلیارد دلار در رتبه سوم قرار دارند.

لویدز، جود بلینگهام، هافبک انگلیس را به عنوان با ارزش ترین بازیکن جام معرفی کرد و کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی در رده دوم قرار گرفت. این شرکت انگلیسی گفت سه شیرها در صدر گروه خود قرار خواهند گرفت و در مسیر قهرمانی، سنگال، فرانسه، اسپانیا و برزیل را شکست خواهند داد.

از سوی دیگر، اپتا که یک شرکت پیشرو در تولید اطلاعات ورزشی است، از هوش مصنوعی برای پیش بینی قهرمان جام جهانی 2022 قطر استفاده می کند. هوش مصنوعی Opta فرصتی برای هر تیم ایجاد می کند که در طول مسابقات تغییر می کند و هر گلی که به ثمر می رسد مسیر هر تیم را به بازی نهایی تغییر می دهد.

به گزارش اپتا، در آستانه شروع جام جهانی، نام تیمی که بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، برزیل است. اپتا به برزیل شانس 16.3 درصدی برای بردن جام داد. نیمار و یارانش 88.5 درصد شانس صعود از گروه خود و 25.7 درصد شانس صعود به فینال را دارند. آرژانتین 13.1 درصد شانس قهرمانی دارد و پس از آن فرانسه با 12، اسپانیا با 8.9 و انگلیس با 8.8 درصد قرار دارند.

Opta همچنین پیش بینی می کند که انگلیس در گروه خود صدرنشین شود و با ایالات متحده به دور بعدی راه یابد. ولز سوم و ایران چهارم است. تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 با انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است که شاگردان کی روش 9 آبان اولین بازی خود را مقابل انگلیس برگزار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید