برای 6 مدال آور خود تمرینات مختلفی در نظر گرفته ایم

ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796505

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از مسابقات جهانی برای مدال آوران این مسابقات است که از مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان امینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص برگزاری مرحله دوم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در این مرحله با توجه به اینکه سایر رزمی کاران نیاز به حضور در مسابقات قهرمانی کشور دارند. و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی برگزار شد و از 6 مدال آور مسابقات جهانی نروژ که از این رقابت ها معاف شدند دعوت شدیم.

وی ادامه داد: در این اردو تمرینات مختلفی را برای تیم ملی در نظر گرفتیم که در روز اول اردو توسط والیبالیست ها انجام شد و روز چهارشنبه نیز تمرینات هوازی صبح و عصر نیز در دستور کار قرار گرفت.

دارنده مدال طلای آسیا گفت: با توجه به برنامه ریزی برای حضور کادر فنی در مسابقات تیمی در آمریکا، کادر فنی باید برنامه ریزی لازم برای حضور در این مسابقات را داشته باشد و از این رو آمادگی و ارتقای تیم ملی را برای ما حفظ کند. “معنی

امینی گفت: اردوی ما تا چند روز آینده تا اعزام افراد برای ویزا ادامه خواهد داشت و مرحله بعدی اردو پس از مسابقات قهرمانی کشور (گرگان) و دعوت از نفرات برتر با حضور مدال آوران و مدال آوران آغاز می شود. نفرات برتر این رقابت ها «برنامه های اصلی کادر فنی برای مسابقات پیش رو آغاز می شود.

بازیکن سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک کشتی گیر در سال های گذشته در خانه کشتی تمرین می کردم اما نکته ای که ما و کشتی گیران را به تمرین ترغیب می کند تجهیزات بالا و کامل اردوی تیم حاج قاسم سلیمانی است. یک قهرمان ملی است و باید از زحمات فدراسیون برای ایجاد چنین فضای تمرینی که از هر نظر عالی است قدردانی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید