خریدها جوابگوی نیازهای پرسپولیس نیست/ عدم تمرکز کادر فنی به دلیل دخالت در مسائل بیرونی


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839024

سرمربی جدید تیم سایپا گفت: تیم پرسپولیس امسال به دلیل عدم هماهنگی خیلی خوب بازی نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید درخشان سرمربی جدید سایپا و پیشکسوت و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: این تیم برای قهرمانی که از اول فصل باید داشته باشد به عواملی نیاز دارد. وقتی چند بازیکن خوب را از دست می دهید، برای تیم فاصله ایجاد می شود. برای پرکردن این شکاف باید بازیکنانی را در نظر بگیرید و بخرید که می توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان از دست رفته باشند. این فراز و نشیب ها در مدیریت تیم پرسپولیس، جابجایی مدیرعامل و خرید بازیکنان جدیدی که نسبت به باختگان کیفیت خوبی نداشتند از مشکلات اصلی این تیم است. وقتی بازیکنانی خریداری می شوند که کیفیت خیلی خوبی ندارند و تا زمانی که هماهنگ نشوند فرصت را از دست می دهند و عدم هماهنگی باعث می شود روند خوبی را طی نکنند.

وی افزود: تیم از ابتدای فصل تغییرات مختلفی در بازیکن و خط دفاعی داشته است. بنابراین تا پایان لیگ خط دفاعی دائمی پیدا نکردیم. حتی خریدهای انجام شده هم جوابگوی نیاز کادر فنی و تیم نبود. بازیکنان تردیدهای زیادی از جمله عدم کیفیت و هماهنگی داشتند که نتوانست کیفیت خوبی برای کمک به تیم ارائه دهد.

درخشان با اشاره به خط مقدم پرسپولیس خاطرنشان کرد: میانگین گل های زده شده برای این تیم روی خط حدود 13 بر 14 بود که برای تیمی که بخواهد برنده شود، آمار خوبی نیست. دروازه بان پرسپولیس امسال فصل خوبی را سپری نکرد و گل هایی زد که باورنکردنی بود. این هم سوال بزرگ و مهمی است، چون وقتی تیمی خیلی خوب بازی می کند اما خط حمله نتواند خوب گل بزند و شما را جلو ببرد، قطعا فاصله شما از قهرمانی کمتر می شود. فکر می کنم اینها دلایلی بود که باعث شکست پرسپولیس شد و باعث شد این تیم قهرمان نشود.

سرمربی سایپا که با رادیو ورزش صحبت می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا سازمان و سیستمی وجود دارد که از ابتدای فصل در این باشگاه آسیب شناسی کند، گفت: به صراحت می گویم چنین سیستمی وجود ندارد. تیم پرسپولیس امسال خیلی خوب بازی نکرد. این بازی به دلیل عدم هماهنگی تیم خوب انجام نشد. به نظر من کادر فنی تیمش به حدی درگیر مسائل حاشیه ای و بیرونی بوده که باعث عدم تمرکز او و تیم شده است. کادر فنی هم هنگام حرکت به سمت چنین مشکلاتی تمرکز خود را از دست می دهد و نمی تواند خوب حرکت کند. این باعث می شود ناهماهنگی و بازی اشتباه قابل مشاهده باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید