اکنون در بهترین دوران فوتبال خود هستیم/ تیم ملی بانوان پکیج ورزشکاران سنگین وزن نیست

ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801592

بازی افتتاحیه جام ملت‌ها یک بازی هیجان‌انگیز برای آسیاست.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: هر مسابقه را برنامه ریزی و آنالیز کرده ایم و مطمئن باشید ایران حریف نزدیکی نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از بازی با تیم ملی فوتبال بانوان هند گفت: از حضور در این رقابت ها بسیار خوشحالم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ملی ایران تنها تیمی است که اولین حضور خود در این تورنمنت را تجربه می کند که شاید کم تجربه اما قدرتمند باشد. حریف ما تیم ملی هند است که آمادگی کامل برای مسابقات برنامه ریزی بلند مدت دارد.

وی گفت: چین یکی دیگر از اعضای گروه ما از نیروهای فوتبال زنان آسیا است که هشت بار قهرمان آسیا شده است. چین تایپه نیز بارها با ایران بازی کرده و در شرایط عالی قرار دارد. ما هر مسابقه را برنامه ریزی و آنالیز کرده ایم و مطمئن باشید ایران حریف نزدیکی نخواهد بود. هدف ما فقط حضور نیست، بلکه نشان دادن قدرت فوتبال بانوان ایران در آسیاست.

وی درباره پیشرفت فوتبال بانوان گفت: فوتبال بانوان در ایران ورزشی جدید است و تجربه طولانی ندارد. حضور ما در این مسابقات می تواند به رشد و توسعه فوتبال بانوان ایران کمک کند. در این مدت تمام تمرکز و توجه معطوف به فوتبال بانوان ایران بود و این فضا کمک شایانی به افزایش انگیزه و اشتیاق تیم ملی برای موفقیت خواهد کرد و شاید این اتفاق سرآغازی برای هیجانات بزرگ در فوتبال بانوان ایران باشد. نمی خواهم از تیمم تعریف کنم اما این تیم می تواند الگویی برای همه ورزشکاران ایرانی باشد.

ایراندوست در خصوص نظر مسئولان گفت: هر روز که می گذرد امکانات و شرایط ورزش به ویژه فوتبال بانوان بهتر می شود و فکر می کنم این مسابقات می تواند امید و انگیزه ای برای همه ورزشکاران ایرانی باشد. با توجه به اینکه جامعه می تواند از حضور بانوان در این مسابقات بهره مند شود، مسئولان نیز نگاه ویژه ای به ورزش بانوان خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: همانطور که می دانید تیم های آسیایی در سراسر جهان نیز از قدرت بالایی برخوردار هستند و نقاط قوت فوتبال بانوان آسیا در جهان حرفی برای گفتن دارد. این باعث شد که سطح این مسابقات بسیار بالا باشد اما ما برای تیم هدف گذاری کرده ایم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. در دور اول به دنبال نتایج قابل قبولی هستیم که فکر می کنم سایر تیم ها به دنبال آن هستند. استرالیا، چین، کره جنوبی و ازبکستان تیم های قدرتمندی هستند که قطعا در این تورنمنت بازی های زیبایی را برگزار خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه اندکی که در این مسابقات داریم، فکر می کنم ثابت کرده ایم انرژی و انگیزه ای که در ما وجود دارد، علاوه بر تلاش و پشتکاری که در زمین داریم، می تواند نتیجه مطلوب را برای ما رقم بزند. زمان فوتبال ما تقریبا 8 بازی از تیم ملی هند دیده ایم و آنها تیمی بسیار سخت کوش، جنگنده، منظم و باهوش دارند. فکر می کنم اولین بازی جام ملت ها می تواند یک بازی هیجان انگیز برای مردم آسیا باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید