درخواست ۲۰۰۰ کشاورز زنجانی برای کشاورز کارت / بدون محدودیت ثبت نام کاربر


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842043

معاون وزیر جهاد کشاورزی زنجان در امور بهبود دامپروری:

معاون بهبود دامداری وزیر جهاد زنجان گفت: محدودیتی برای اعطای تسهیلات کارت کاران به دامداران استان زنجان وجود ندارد و بیش از 14.4 میلیارد تن فولاد به استان اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی صادقی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: در راستای طرح ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها و حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای دام و طیور، دولت طرحی را با بانک مرکزی تصویب کرد که طی آن بانک کشاورزی بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات یارانه ای پرداخت خرید دام در واحدهای کوچک به صورت لانه کارتی با نرخ سود 10 درصد و برای واحدهای متوسط ​​و بزرگتر از طریق سامانه بازار با نرخ سود 12 و 15 درصد. .

وی با بیان اینکه دامداران زنجانی از این طرح استقبال کردند، افزود: محدودیتی برای اعطای تسهیلات پرورش دام برای دامداران استان زنجان وجود ندارد چرا که بیش از 14.4 میلیارد تن فولاد در استان توزیع شده است.

معاون بهبود امور دام جهاد کشاورزی زنجان گفت: در مرحله اول نامزدها معرفی و سقف تکمیل شد. این رقم بیش از 10 میلیارد تن را معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی شرکت خوبی داشت و به شاکیان سود پرداخت می کرد، گفت: نزدیک به 2000 کشاورز در استان متقاضی بهره مندی از تولیدکنندگان کارت هستند.

صادقی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات دارندگان کارت پیش از این معادل 50 میلیون تن بوده است، گفت: با توجه به تغییر نرخ ارز مواد ورودی، سقف تسهیلات به 200 میلیون تن افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید