خوشحالم که با لباسی مزین به لیدر عزیزمون در مسابقه شرکت کردم + فیلم


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911257

لباس ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور:

دقانی با ابراز خوشحالی از حضور در این مسابقات با لباسی منقش به رهبر عزیزمان گفت: خوشحالم که با کسب سه مدال رنگ در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه توانستم پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآورم و سرود ملی کشورمان را با افتخار بخوانید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن دقانی ورزشکار جانباز و معلول ملی کشور که در بازی های آسیایی و اقیانوسیه استرالیا یک مدال طلا و دو نقره کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمز ، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم رتبه های برتر را بالا ببرم. پرچم کشور عزیزمان.» سرود ملی کشورمان را با افتخار خواندم.

وی پس از پایان مسابقات با پوشیدن لباسی مزین به تصویر امام خامنه ای (مدظله العالی) یک دور افتخار زد و گفت: خوشحالم که توانستم با این لباس قهرمان استرالیا شوم.

تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور گفت: به عنوان یک عضو کوچک کشورمان به جوانان، قهرمانان و ورزشکاران ملی کشورمان توصیه می کنم به پرچم کشور عزیزمان افتخار کنند و تمام دغدغه شما سربلندی پرچم است. کشور عزیزمان پرچم کشور برکت باد.

دگانی با اشاره به مدال هایی که در استرالیا کسب کرد، گفت: در پرتاب نیزه توانستم با فاصله 10 متری حریف خود را رها کنم و مدال طلا را از آن خود کنم، در پرتاب وزنه دو سانتی متری و در پرتاب دیسک دوم شدم و به مدال نقره رسیدم. اختلاف 70 سنت

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهم حمایت ویژه ای از من داشته باشند تا بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال ها در بازی های آسیایی چین، جام جهانی و المپیک پرچم کشورمان را گرامی بدارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید