با پرسپولیس صحبت کردم اما … / پیراهن قرمز؟ هر لباسی به من بدهند من می پوشم


ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809430

من در استقلال مصدوم نشدم، نظر مربی این بود که بازی نکنم

دروازه بان سپاهان گفت: پیراهن قرمز؟ هر لباسی به من بدهند من می پوشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رشید مظاهری دروازه بان سپاهان پس از تساوی سپاهان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا پیراهن تیم ملی را بپوشم. چند سالی است که هدفم جام جهانی قطر است، اما اوضاع آنطور که دوست داشتم پیش نرفت. در نیم فصل دوم تلاش می کنم به تیم ملی برگردم.

وی با اشاره به اینکه داستانش حاشیه ساز شده و استقلالی ها ناراحت شده است، گفت: منظورم چیزی نبود. منظورم تیم ماست که خیلی خوب بازی می کند.

دروازه بان سپاهان درباره دلایل جدایی اش از استقلال گفت: فکر می کنم این سفر فوتبالی من بود و دلیل خاصی نداشت. بعضی جاها اشتباه می کردم و بعضی جاها اشتباه می کردم، اما روش فوتبال همین است و سعی می کنم دوباره خودم را ثابت کنم.

مظاهری گفت: استقلال گفته بود مصدوم شدی اما در تمرین حاضر شدی. نظر مربی این بود که نباید بازی کنم اما مصدوم نشدم.

وی در خصوص اینکه مشکلت از زمانی شروع شد که با استقلال به آسیا نرفتی، گفت: بعد صحبت کردیم و مشکلاتی حل شد و دوباره به تمرینات رفتم.

دروازه بان سابق استقلال درباره اینکه درست است به سلامی در تمرینات تبریک نگفتی، گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم و به همه مربیانم احترام می گذارم.

مظاهری با بیان اینکه امروز هم قرمز پوش است و هواداران استقلال در این خصوص موضع دارند، گفت: سرپرست تیم منصوب می شود و هر لباسی که به من بدهند من می پوشم. در هر صورت من دروازه بان سپاهان هستم. من عضوی از استقلال بودم و تیم بزرگی است. در کل الان با شرایط پیش می روم و فکر می کنم لباسم بنفش بود اما اگر قرمز هم بود دروازه بان سپاهان هستم و به این مسائل یعنی استقلال و پرسپولیس فکر نمی کنم.

وی با تاکید بر اینکه آیا برای فولاد شرط می گذارید یا خیر، خاطرنشان کرد: من هیچ شرطی گذاشته بودم و جای من نبود و از گرشاسبی و نکونام تشکر می کنم که به من پیشنهاد دادند.

دروازه بان سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی پرسپولیس وجود دارد یا خیر، گفت: با آنها هم صحبت کردیم اما نتیجه این بود که باید به سپاهان بیایم.

مشاهری درباره وضعیت پاک امروزش تاکید کرد: انگیزه زیادی دارم. یک نیم فصل دور بودم و امیدوارم همینطور ادامه دهم و سعی کنم از فضای مجازی و رسانه ها دور باشم. اگرچه من عاشق رسانه هستم، اما تمرکزم روی کار خودم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید