من یک اخطار نامناسب دریافت کردم که از دست داده ام / کارکنان 100% باید به من فرصت دیگری بدهند


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854845

نایب قهرمان جام تهتی در کشتی آزاد گفت: فکر می کنم تذکر نامناسبی هم به من دادند اما در دعوا چنین مواردی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ حامد رشیدی درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تهتی گفت: تقریبا تمام نفراتی که برای تیم ملی راه یافته بودند در جام تختی شرکت کردند. در وزن 74 کیلوگرم به جز یک نفر همه حضور داشتند.

نایب قهرمان وزن 74 کیلوگرم جام تختی ادامه داد: دیروز استراحت داشتم و تا 3 فینال جنگیدم اما متاسفانه فینال را با نتیجه یک بر یک باختم.

رشیدی درباره مبارزه با فیروزپور و اینکه تا آخرین لحظات بازی از حریف پیش بود، گفت: تا آخرین لحظات پیش بودم و فکر می کنم تذکر ناشایست به من دادند، البته این چیزها در دعوا است. . ”

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت شما با پایان جام تختی چگونه خواهد بود و آیا به مسابقات اعزام خواهید شد یا خیر، گفت: الان وضعیت من در اختیار کادر فنی است. افرادی که من می بردم به مسابقات می رفتند. پارسال برای مشکلاتم آماده نبودم اما امسال 3 ماه برای جام تختی تمرین کردم.

این کشتی گیر کشور در خصوص سطح مسابقات جام تهتی و میزبانی تنکابن یادآور شد: سطح مسابقات خوب بود اما میزبانی مازندران خوب نیست. مثلا سال های قبل در کرمانشاه و تبریز خیلی خوب بود اما اینجا یک سالن کوچک است.

رشیدی در پاسخ به این سوال که اگر بازی های آسیایی برگزار می شد، مبارزان مختلف می توانستند در جهان و آسیا حضور داشته باشند، گفت: اگر بازی های آسیایی و جهانی به صورت یکجا برگزار می شد، باید دو تیم می فرستادند، اما اکنون فقط یک تیم می فرستد. ارسال شود.

وی درباره اینکه آیا شانس حضور در بازی های کشورهای اسلامی را دارد یا خیر، تاکید کرد: همه چیز دست کادر فنی است. آنها باید به من شانس 100 درصدی برای مسابقه بدهند، زیرا کسانی که با من مبارزه کردند به چندین تورنمنت اعزام شدند، همیشه در اردو بودند و بهترین شرایط را برای مبارزه با من داشتند، اما با تمریناتی که داشتم می توانم خانه را ترک کنم. من به این مسابقات آمدم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید