کارکنان کمیسیون استیناف باید جای خود را به نسل جوان تحصیل کرده و به روز بدهند که همه مشکلات پرسپولیس را به چشم وزیر می بیند.

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795720

امیدوارم سجادی افرادی را با ورزش هایی که اولویت آنها ورزش است آشنا کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کارکنان کمیسیون استیناف جای خود را به نسل جوان فرهیخته و به روز بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: پرسپولیس تیمی محبوب و پرطرفدار است و پیشکسوتان همیشه حامی این دو تیم هستند.

وی به مشکلات باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و افزود: مشکلات پرسپولیس برای امسال و پارسال نیست. این مشکلات همیشه وجود داشته و تا خصوصی شدن این دو باشگاه ادامه خواهد داشت.

داداش زاده درباره روابط پرسپولیس گفت: همیشه پیکان انتقادات بر سر وزیر ورزش و جوانان است. مشکلات همیشه از ابعاد مختلف به باشگاه، کادرفنی و سپس بازیکنان و هواداران منتقل می شود و همه به چشم وزیر می بینند، اما به نظر من وزیر نقشی در مشکلات ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید هر چه سریعتر تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص شود. خدای ناکرده سجادی با تجربه خود افراد مناسبی را برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس انتخاب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات موجود در باشگاه پرسپولیس گفت: به تدریج مشکلات حل می شود و تیم به آرامش برمی گردد. وقتی آرامش به استقلال برگردد امیدواریم با کمک و همدردی پیشکسوتان این آرامش به پرسپولیس برگردد.

وی افزود: پیشکسوتان پرسپولیس همیشه از این تیم حمایت کرده اند اما فضا تغییر کرده و نسل جدیدی آمده است که همه درگیر فضای مجازی هستند و فعال هستند و پیشکسوتان در این فضا حضور ندارند. متأسفانه هرکسی که تالار گفتمان و لینک دارد اجازه هر نظری را می دهد. باید اجازه دهیم سجادی با آرامش کارش را دنبال کند. اجرای آن تا کنون خوب است.

داداش زاده گفت: از ابتدا باید مسیر را هموار می کردیم و این مشکلات در سال های اخیر انباشته نشده است. امیدوارم سجادی افرادی را وارد ورزش کند که اولویت اول آنها ورزش کشور است.

وی با تاکید بر کار گروهی گفت: هرگز نمی توانید کاری برای ساختن انجام دهید. ابتدا باید آستانه تحمل را بالا ببریم و بعد همه با هم و با تمام توان به ورزش کشور کمک کنیم.

داداش زاده با اشاره به صعود زودهنگام تیم ملی در جام جهانی گفت: هیچ سابقه ای در تاریخ فوتبال ایران وجود ندارد که تیم ملی با این اقتدار به جام جهانی صعود کند. هم وزیر ورزش و جوانان و هم رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی داشتند و باید از کسانی که کار می کنند حمایت کرد. کار خوب خوب است و باید گفت.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان وظایف زیادی دارد که یکی از آنها پرسپولیس و استقلال است. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال فقط مختص این دو تیم نیست، باید همه تیم ها را سازماندهی کند.

داداش زاده گفت: از آنجایی که معتقدیم روزی فوتبالیست ها باید جای خود را به جوانان بدهند از کادرفنی فدراسیون و کمیته استیناف نیز می خواهیم که جای خود را به نسل جوان و تحصیلکرده که به روز هستند بدهند، بنابراین این نسل می تواند تغییر کند و شاهد اتفاقات باشد. “در فوتبال بهتر باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید