احدی: در حوزه هواکش ها همه دستگاه ها باید دست به دست هم بدهند


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890185

مدیر دفتر فعالیت های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه هواداری معتقدیم برای رفع مشکلات باید دست اندرکاران دست به دست هم بدهند و دست به دست هم بدهند و هرکس به نوبه خود کاری انجام دهد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی احدی در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل در فوتبال بحث هواداران است، گفت: این موضوع در مورد هواداران است. که در تمام دنیا بحث هواداران یکی از موضوعات مهم است و باشگاه ها برنامه های ویژه ای برای تماشاگران خود دارند. از سوی دیگر کانون های هواداران در باشگاه های مختلف برنامه های ویژه ای را در زمینه مسئولیت اجتماعی تدوین می کنند.
وی افزود: فوتبال در کشور ما به دلیل بی برنامگی در حوزه هواداران با مشکلات جدی مواجه است و گاهی رفتارهایی به وجود می آید که چندان خوشایند مردم و جامعه ما نیست به همین دلیل تصمیم گرفتیم برنامه هایی را با آغاز لیگ برتر برای کاهش بخشی از مشکلات و بحران های موجود در حوزه هواداری.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: یکی از راه ها برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید دانشگاه و کارکنان و معاونان فرهنگی باشگاه ها و فدراسیون ها است تا با هم فکری در این زمینه برای چاره اندیشی داشته باشیم. به مشکل طرح خیلی خوبی هم آماده کرده ایم. در حوزه هواداری معتقدیم برای حل مشکلات باید طرفین دست به دست هم بدهند و دست به دست هم بدهند و هرکس به نوبه خود کاری انجام دهد.
احدی تاکید کرد: دستگاه های مختلف را شمارش و بررسی کرده ایم و هر دستگاهی باید وظایف خود را انجام دهد و جلسات مشترکی با این دستگاه ها برگزار کرده ایم و جلسات بیشتری خواهیم داشت تا همکاری های لازم اتفاق بیفتد.
در جلسه امروز مسئولان فرهنگی 41 کنفدراسیون و مسئولان فرهنگی اکثر باشگاه های لیگ برتری، مسئولان فرهنگی اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ نیز حضور داشتند. در این جلسه جناب آقای دکتر احمدی مدیرکل وزارت سرهنگ موسوی از معاونت ویژه استاد ذکایی نیز حضور داشتند و نتایج خوبی از این جلسه گرفتیم و امیدوارم بتوانیم تاثیرگذار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید