کار من گلزنی است اما ما یک تیم هستیم/ بهترین فصل فوتبالم را سپری می کنم


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912158

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیمی بودن ویژگی اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ابتدا به خانواده هایی که در روزهای اخیر آسیب دیده اند تسلیت می گویم. سال‌ها در ایران.” ما اینجا هستیم تا مردم را خوشحال کنیم و این مهمترین چیز برای ماست. اگر بتوانیم به این هدف برسیم خیلی خوب است. چیزی که باید بگویم این است که ما مانند سایر بخش‌ها یک سری مسئولیت داریم. جامعه و ما باید وظایف خود را انجام دهیم و برای رسیدن به دستاوردی که در نظر داریم تمام تلاش خود را انجام می دهیم و اکنون تمام تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی گل می زند یا خیر، گفت: من در پست مهاجم بازی می کنم و کارم گلزنی است. من تا جایی که بتوانم برای تیم بازی می کنم و تمام تلاشم را می کنم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد اما قطعا تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی موثر باشم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بهترین فصل فوتبالی خود قرار دارد، گفت: بله، باید باشد.

طارمی درباره تاثیر کنسیاسائو سرمربی پورتو در بالا بردن سطح خود اظهار کرد: قطعا او تاثیر زیادی در فوتبال من داشت. در این دو سال و نیم از او و بازیکنان چیزهای زیادی یاد گرفتم. همانطور که می دانید پورتو تیم بزرگ و شناخته شده ای در جهان است و قطعا یکی از دلایل پیشرفت من آقای کونسسائو و تیم پورتو بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هری کین یا خودش بازیکن بهتری بود، گفت: نمی توانم بگویم کدام بازیکن بهتر است. باید دید کدام بازیکن در کدام تیم است و شرایط تیم چگونه است اما تیم ما یک تیم متحد است و وقتی بازیکن بزرگی داشته باشی اما تیم نداشته باشی نمی توانی نتیجه بگیری. ترجیح می‌دهم بازیکنان بزرگی مثل تیم خود نداشته باشم و همه در یک سطح باشند، اما ما یک تیم هستیم و بودن در آن تیم به ما اجازه می‌دهد کارهایی انجام دهیم. ما در زمین مانند یک تیم حرفه ای برای یکدیگر بازی می کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر خاطرنشان کرد: ابتدا از صمیم قلب برای تیم ملی پرتغال آرزوی موفقیت دارم. من برای تیم ملی ایران بازی می کنم و تمام توانم را برای تیم ایران می گذارم اما اگر بخواهم تیم دوم این رقابت ها را انتخاب کنم قطعا تیم پرتغال است و از صمیم قلب برای آنها آرزوی موفقیت دارم و من از آنها برای موفقیت حمایت خواهد کرد.

طارمی در پاسخ به این سوال که احساسش از اینکه در پرتغال مدام درباره او صحبت می شود، چیست، گفت: از زمانی که سیستم VAR وارد شده، داوران چند پنالتی به من دادند و چند پنالتی را نه؟ شاید از 20 صحنه 19 صحنه پنالتی بود و قطعاً اتفاقاتی رخ داد که داوران پنالتی می گفتند. از زمانی که VAR آمد، همه چیز مشخص است و آن پنالتی ها تصمیم من نبود، بلکه تصمیم داوران بود.

وی درباره تفاوت هایی که نسبت به سه سال گذشته پیدا کرد، خاطرنشان کرد: قطعاً تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به پرتغال آمدم تیم ریو آوه اولین تجربه اروپایی من بود و قبلا تجربه بازی در سطح بالایی را نداشتم اما از زمانی که به پورتو آمدم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و در لیگ پرتغال شرکت کردم. در بین پنج تیم برتر جهان است قطعا تجربه من بسیار افزایش یافته است. بازی در پورتو نیز اعتماد به نفس من را افزایش داد و به همین دلیل الان در پورتو نسبت به زمانی که به اروپا آمدم بهتر هستم.

مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا عملکردش در این جام می تواند او را ترغیب به رفتن به تیم بزرگ تری کند، گفت: همانطور که گفتم پورتو یکی از بزرگترین تیم های جهان است. من و تیمم شرایط بسیار خوبی داریم. از حضور در این تیم بسیار خوشحالم. زمانی که در پورتو بودم خبرنگاری از من درباره جام جهانی سوال کرد و من گفتم روی پورتو تمرکز کرده ام و حالا باید با احترام بگویم تمرکزم روی تیم ملی است و به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنم. از تیم ملی باید ببینیم جام جهانی چطور پیش می رود.

طارمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتفاقات ایران تصریح کرد: من در ابتدای صحبتم به این موضوع اشاره کردم. من قبلاً صحبت هایی داشته ام و اکنون فقط روی شاد کردن مردم تمرکز کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید