نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر وزنه برداری پولاد سارد / چهره های جدید در نیم فصل معرفی شدند

ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922915

رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با چهره های جدید در نیم فصل دوم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم های وزنه برداری باشگاه در نیم فصل لیگ برتر و در آستانه هفته دوم این رقابت ها تعدادی چهره جدید در رده های جوانان و بزرگسالان به ترکیب خود اضافه کردند.

باشگاه نیروی زمینی که هفته اول لیگ را در رده هفتم به پایان رساند، دو وزنه بردار به نام های علی قاسمی در رده بزرگسالان و پوریا احمدی منفرد در رده جوانان را اضافه کرد.

رعد دفاع، تیم ششم جدول هفته اول، محراب جوانشیری را در وادی جوانان و میثم چغاز را در رده بزرگسالان آورد.

عقاب نیروی هوایی تیم پنجم جدول با سه وزنه بردار به نام های سینا شعبانی، علیرضا نصیری و امیرمحمد سلیمانی در رده جوانان وارد هفته دوم لیگ برتر می شود.

ذوب آهن که در هفته اول رقیب ارزشمند خود رسول معتمدی را به دلیل مصدومیت از دست داد، سه وزنه بردار به نام های عبدالله بیرانوند، امیرحسین محمدی و محمدحسین شریفی در رده جوانان و حسین بیرانوند در رده بزرگسالان را به میدان رفت. برای کسب امتیاز بهتر از چهارمی در هفته اول ارسال کنید.

تیم سوم از هفته اول نفت خیز جنوب، سید ایوب موسوی وزنه بردار بزرگسال کشور را برای حضور در رقابت های لیگ برتر در نظر گرفته است و باشگاه سایپا که با 599.8 امتیاز در رده دوم قرار دارد، متین محمدی را در ترکیب جوانان قرار داده است. خود اضافه می کند.

باشگاه ملی خفاری ها، سرگروه هفته یک که در حال حاضر با 614.8 امتیاز در ادامه رقابت ها پیشتاز است، در رده جوانان کوروش پیری و محمدرضا غالبی و در رده بزرگسالان شاهرو عقیلی ها را به خدمت گرفته و در هفته دوم روی سکو می فرستند. لیگ برتر

هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور 9 و 9 دی ماه در اهواز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید