استعفای رسمی نویدکی از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان/ این باشگاه با درخواست ماه محرم موافقت کرد و در تلاش برای جذب مربی جدید است.


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844347

همکاری محرم نویدکی و سپاهان به درخواست این مربی قبل از سال سوم رسما به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماسی با مدیریت باشگاه، نگرانی ها و نگرانی های شخصی خود را مبنی بر عدم توانایی در کمک به تیم فوتبال و نگرانی ها بیان کرد. وی در سال سوم قرارداد به صراحت از همکاری خارج شد.

در همین رابطه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

همانطور که هواداران پرشور، ارزشمند و فهیم قلب طلایی و مردم دلسوز اصفهان شاهد و مشاهد بوده اند، حفظ ثبات و آرامش در ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت های اجرایی باشگاه بوده است. بر پایه سرمایه های ارزشمند سپاهان است.

در این راستا انعقاد قراردادی سه ساله و آغاز همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به گفته اهالی فوتبال منصف حمایت کادرفنی باشگاه برای دستیابی به اهداف بلندمدت و مطلوب حاصل شد. نتایج و به نام سپاهان.

پس از اولی، برنامه ریزی برای فصل آینده در چند ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته است. جلسات متعددی تحت این عنوان برگزار شد و نتایج جلسات به طور مستمر رصد می شد. اما آقای محرم نویدکیا طی تماسی که با مدیریت باشگاه داشت و با اعلام مشکلات و نگرانی های شخصی خود مبنی بر عدم توانایی در کمک به تیم فوتبال و نگرانی هواداران، به صراحت اعلام کرد که از ادامه همکاری در سال سوم انصراف می دهد. قرارداد. .

با توجه به اینکه تمامی سپاهیان بزرگوار به حسن نیت دلسوزانه جناب آقای نویدکی اعتقاد دارند، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تشکر از زحمات طلایی امروز و دیروز این طلایی وفادار به درخواست ایشان احترام گذاشته و اعلام می دارد که اگرچه این پیمان فسخ خواهد شد، اما سپاهان همواره خواهد بود. فسخ شود. او تمایزات آنها را فراموش نمی کند و بر همکاری فنی و همفکری خود در ادامه فراز و نشیب های آینده تاکید می کند.

گفتنی است برنامه ریزی برای انتخاب و اجرای گزینه های مربیگری سپاهان به سرعت انجام و در زمان مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید