انتخاب رسمی آزمون سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان/ لیست دعوت شدگان به اردو اعلام شد.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877310

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان از هفتم تیرماه با سرمربیگری مریم آزمون در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون مربی با سابقه فوتبال بانوان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و فهرست نامزدهای خود را برای مسابقات قهرمانی کافا اعلام کرد.

بر این اساس، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات کافا از 6 تیرماه در مرکز ملی فوتبال با سرمربیگری سرمربی و کادر فنی آغاز و تا روز سه شنبه 14 تیرماه با حضور بازیکنان مسابقات کافا در روز گذشته برگزار می شود. میزبان از تاجیکستان اعزام خواهند شد.

بر این اساس مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان 31 بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرد که اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
چتر افسانه، شبنم بهشت، عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، رقیه جلال نسب، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، هستی فروزنده، زهرا علیزاده و فاطمه کرمان – فاطمه سوتو
رزین تماریان، فاطمه یوسفی – ایلام
زهره کدایی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، ثنا صادقی، مرضیه نیکخواه، شقایق روزبهان، فاطمه پسندیده، فاطمه اردستانی – اصفهان
غزاله بنی طالبی، فاطمه شعبان، فاطمه مخدومی – کردستان
هادی هیره – ایلان
زهرا معصومی، مریم محمدی، محدثه زلفی – البرز
فاطمه قاسمی – مسخره
طلبه مطهره – خراسان رضوی

از 31 بازیکن دعوت شده به این اردو، 23 بازیکن به مسابقات کافا اعزام خواهند شد. همچنین بازیکنان باشگاه خاتون بام بر اساس توافق کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال برای حضور پررنگ در جام باشگاه های آسیا و حمایت همه جانبه از نماینده فوتبال ایران در این مسابقات، بانوان تیم ملی فوتبال در اردو حضور دارد و مسابقات قهوه همراهی نمی شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید