باشگاه پورتو در تلاش برای جذب مهدی ماه مبارک رمضان را به یک باشگاه ایرانی/میلانی تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. باشگاه پورتو به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به این اتفاق واکنش نشان داد و به همین مناسبت مطلبی را در سایت رسمی خود منتشر کرد.

باشگاه پرتغالی با عکسی از مهدی طارمی و زیدو سانوسی، دو ستاره مسلمان این تیم به زبان های مختلف به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.


14010114000753 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

نسخه پرتغالی آمده است: مهدی طارمی در میلان; خبر جدید رسید!

بوچر ستاره فوتبال ایران نظر مدیران باشگاه میلان ایتالیا را بیان کرده و مدیران این باشگاه ایتالیایی در تلاش هستند تا رضایت مدیران باشگاه پورتو پرتغالی را جلب کنند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر علاقه میلان برای جذب مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در رسانه های ایتالیایی، مجله پرتغالی جوگو در خبری ویژه به این موضوع پرداخت و جزئیات جدیدی را ارائه کرد.

مانع اصلی مذاکره مدیران میلان با مهدی طارمی و جذب او جلب رضایت مدیران این باشگاه از پورتو است چرا که طارمی با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و نمی تواند مستقیماً به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات به سری آ ایتالیا برود.

خبر منتشر شده توسط جوگو پرتغال توضیح می دهد که پورتو نمی خواهد بازیکنان زیر 20 میلیون یورو را بفروشد و به نظر می رسد مدیران میلان در تلاش برای جذب ستاره ایرانی هستند.


l0zbeynm خبر خاکستری


مردم ایران علاقه مند هستند مهدی طارمی بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان را در باشگاه های درجه یک اروپایی ببینند و با توجه به درخشش مهدی طارمی در تیم پورتو و تیم ملی این سوال دور از ذهن نخواهد بود. .
با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی در پیش است، آمادگی این بازیکن در تیم ملی می تواند مار را برای صعود به قله تیم ملی قابل اعتمادتر کند.

ایران در جام جهانی با انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا همگروه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید