گل محمدی: پرسپولیس – الهلال فینال اولیه لیگ قهرمانان آسیاست / فردا باید پرسپولیس باشیم و به پرسپولیس فکر کنیم

زمان: 20:52
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776326

ما همیشه در روزهای سخت تصمیمات خوبی گرفته ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الهلال گفت: مقابل الهلال باید پرسپولیس باشیم و به پرسپولیس فکر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد مسابقه ، می خواهم از میزبان سعودی ها و فدراسیون عربستان تشکر کنم. به استقبال گرمی از آنها صورت گرفته و تا کنون با استقبال خوبی روبرو شده است. در هر صورت ، کشور ما و عربستان سعودی ویژگیهای مذهبی مشترک زیادی دارند. به عنوان یک گروه ورزشی ، ما باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و روابط بهتری بین دو ملت و دولت ایجاد کنیم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی در این زمینه باشیم تا روابط خوبی بین دو کشور برقرار شود.

وی افزود: “بازی بسیار حساسی در پیش داریم.” مسابقه ای که می تواند پیام خوشی برای ما و هواداران ما باشد. بازی فوق العاده ای خواهد بود. هر دو تیم از نظر فنی بازیکنان خوبی هستند. فکر می کنم فردا شاهد بازی با کیفیت بالا خواهیم بود. مطمئنم این فینال اولیه لیگ قهرمانان آسیاست. اگر در فینال با هم بازی کنیم بسیار خوب است ، اما به دلیل قرعه کشی در این مرحله بازی خواهیم کرد. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: کاری که باید برای بازی فردا انجام دهیم این است که پرسپولیسی باشیم و به پرسپولیایی فکر کنیم. با وجود مشکلاتی که این تیم دارد ، ما همیشه نشان داده ایم که در روزهای سخت بازیکنان بزرگی داریم و در روزهای سخت تصمیمات خوبی گرفته ایم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با وجود حضور هواداران و مجری الهلال ، کار سختی داریم. برای رسیدن به نتیجه خوب باید تمرکز خوبی داشته باشیم. در کل امیدوارم شاهد بازی خوب و لذت بخشی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آغاز نشدن مسابقات لیگ برتر ایران گفت: ما یکسری مشکلات مربوط به بازی نکردن داریم. لیگ ما شروع نشده و ما در شرایط رسمی بازی نیستیم. در بازی قبلی با استقلال تاجیکستان این مشکل را داشتیم ، اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و سه بازی تدارکاتی انجام دادیم. با توجه به اینکه او فیفادی بود ، ما چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم و بدون تیم ملی تمرین کردیم و یک بازی تدارکاتی انجام دادیم. در این زمینه ، من فکر می کنم AFC می توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه ها با آمادگی بیشتری وارد مسابقات شوند ، اما فشردگی مسابقات قطعاً بر کیفیت تیم ما و الهلال تأثیر خواهد گذاشت. با وجود این مشکلات ، ما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. در بازی فردا ، تمرکز و حفظ ریتم مسابقه مهم است.

وی در مورد بازگشت تیم مصدوم الهلال گفت: الهلال تیم با استعدادی است و هرکسی که مصدوم شود جایگزین خوبی دارد. مطمئناً الهلال فردا تیم کاملی خواهد بود ، حتی اگر یک یا دو بازیکن در آن تیم حضور نداشته باشند. اطلاعات کاملی در اختیار ندارم اما بازیکنان مصدوم دارای ذخیره خوب و بازیکنان خارجی هستند. فکر می کنم فردا با تیم الهلال کامل بازی می کنیم. اگر بخواهیم به فکر مجروحان الهلال باشیم ، دچار مشکل می شویم. ما معتقدیم که الهلال فردا با یک تیم کامل به میدان می آید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید