هشدار به نکونام: باید قبل از شروع لیگ به فکر آماده سازی استقلال باشیم

هشدار به نکونام: باید قبل از شروع لیگ به فکر آماده سازی استقلال باشیم

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره حضور جواد نکونام در راس کادر فنی این تیم گفت: حضور جواد اتفاق مثبتی بود و بهترین اتفاق این بود که هواداران او را دوست داشتند. وقتی ساپینتو به استقلال پشت کرد و همینطور رفت، عاقلانه بود مدیران باشگاه فردی را روی نیمکت استقلال بیاورند که هواداران قبول کنند.

وی افزود: در این مدت نام های زیادی برای هدایت استقلال مطرح شد که قطعا جواد نکونام بهترین و شایسته ترین آنها بود که به عنوان سرپرست کادر فنی استقلال بهترین کار را انجام داد. باعث خوشحالی است که بازیکنی با سابقه در فوتبال ایران اکنون سرمربی استقلال است.

این مربی بومی فوتبال ادامه داد: من به عنوان مربی کار کرده ام و می دانم بازیکنان چقدر برای پست مربیگری ارزش قائل هستند. اگر مربی کوچکی را سر یک تیم بزرگ قرار دهید، اوضاع آنطور که می خواهید پیش نمی رود، اما هر چه مربی بزرگتر، موفق تر و مشهورتر باشد، بازیکن انگیزه بیشتری پیدا می کند و با انرژی مضاعف در مسابقات شرکت می کند.

چانی در مورد شرایط ایجاد موفقیت برای نکونام توضیح داد: مدیران باشگاه اکنون باید عناصر مورد نیاز نکونام را در تیم حفظ کنند و اگر می خواهند بازیکنی آنها را به خدمت بگیرد، نکونام راحت تر می تواند به قهرمانی برسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اتفاقات مهم در راه قهرمانی، آمادگی ویژه استقلال است. هر چه قبل از شروع فصل بازی آمادگی و تمرین بهتری داشته باشیم، هماهنگی و نظم تاکتیکی تیم بالاتر می رود.

چنی در پایان با اشاره به مشکلات پیش آمده در بحث بدهی های ارزی و فسخ قرارداد سیلوا گفت: من هم این خبر را شنیدم و نگران شدم. امیدوارم اتفاق بدی نیفته استقلال به تازگی از بدهی استراماچونی خارج شد. حیف که دوباره باشگاه زیر سوال ببرد به خاطر بدهی به آمانوف و سیلوا و تکرار حرف های فصل گذشته مبنی بر حذف از آسیا و مشکلاتی از این دست. امیدوارم این مشکلات برای استقلال یک بار برای همیشه تمام شود و سیلوا و امانوف دست از استقلال نکشند.

دیدگاهتان را بنویسید