نظری به حذف از لیگ قهرمانان آسیا ندارم/ از این به بعد به لیست مازاد فکر نمی کنیم

ساعت: 20:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794467

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از این به بعد به مازاد و لیست نیم فصل فکر نمی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم، بازی سختی خواهد بود و به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: متاسفانه محمد دانشگر و بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی به مشهد نیامدند و وریا گفوری و محمدرضا آزادی نیز به دلیل مصدومیت به مشهد نیامدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای برای این باشگاه، گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم.

مجیدی برای عدم استفاده از امین قاسمی نژاد عنوان می کند: امین بازیکن بسیار خوب، با کیفیت و با اخلاقی است اما در تمرینات از بازیکنان بر اساس آمادگی استفاده می کنیم. آمین یکی از بازیکنان خوب ماست و به موقع از او استفاده خواهیم کرد. مطمئن باشید این بازیکن به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر جدایی قاسمی نژاد از استقلال در نیم فصل گفت: لیست مازادی نداریم و نمی خواهیم الان برای نیم فصل تصمیم بگیریم. تمرکز ما روی بازی های باقی مانده است و صحبتی نکرده ایم. در نیم فصل دوم تصمیم می گیریم که چه بازیکنانی به تیم ما اضافه شوند یا اگر به بازیکنی نیاز نداشته باشیم از آن جدا می شوند.

سرمربی استقلال در واکنش به هجمه ها علیه آرش رضاوند گفت: من اصلا در فضای مجازی کار نمی کنم و برایم مهم نیست. من و کادر فنی از بازیکنی استفاده می کنیم که آماده است. برای ما مهم نیست که او کدام بازیکن باشد. تماشای تمرین و تماشای بازیکنان را هر روز فراموش نکنید. اعضای کادرفنی بهترین افرادی هستند که تصمیم می گیرند چه کسی بازی کند یا نه. ما تمرکز خود را روی این موضوعات به حاشیه نمی‌بریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید