سجادی با استفاده از اعتبارش تاییدیه مرا گرفت/ نظری ندارم که آیا هاشمی گزینه وزارتخانه است یا خیر


ساعت: 13:53
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921607

ما باید با وزارتخانه درباره جداسازی پارویی از اسکواش مذاکره کنیم

رئیس جدید فدراسیون اسکواش گفت: نظری ندارم که هاشمی گزینه وزارتخانه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز انتخابات فدراسیون اسکواش برگزار شد و امیر عزیزی پور به عنوان سرپرست 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

امیر عزیزی پور سرپرست جدید فدراسیون اسکواش در پایان این انتخابات گفت: با توجه به اینکه افراد برجسته و توانمند با ارتباطات و ظرفیتی که داشتیم، در نهایت این انتخابات برگزار شد. من توسط مجمع انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم برای اعتماد آنها در رشد و توسعه اسکواش موثر عمل کنم.

وی درباره حاشیه هایی که در انتخابات رخ داد، افزود: واقعیت این است که تا 2 ساعت پیش با هم رقابت داشتیم، الان با هم هستیم و هم من و هم سایر کاندیداها برای استفاده از ظرفیت جلو می رویم. چون ما یک هدف مشترک داریم و آن توسعه رشته ماست. ما یاد گرفتیم که به عقب نگاه نکنیم. گذشته گذشته است و الان با هم جلو می رویم و دوست ندارم به گذشته فکر کنم و انشاالله بتوانیم در مسیر خودمان جلو برویم.

عزیزی پور درباره انتخاب هاشمی برای وزارت ورزش گفت: همیشه صحبت از انتخابات زیاد است و اتفاقات زیادی در مجمع می افتد. من نظری ندارم که هاشمی طرفدار حمایت از وزارتخانه بود. اتفاقی که افتاد این بود که از هاشمی آرس خواستم در کنار ما باشد و از ما حمایت کند.

رئیس فدراسیون اسکواش درباره چگونگی تایید صلاحیتش پس از اتفاقات جلسه قبلی و در ساعات پایانی روز گذشته گفت: ما زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان هستیم و در مسیر اهدافی که وجود دارد پیش می رویم. من نماینده اسکواش در وزارت ورزش هستم و در خدمت دوستان هستم. سجادی هم اعتبار آنها را خرج کرد و برای من تاییدیه تهیه کرد.


رئیس فدراسیون اسکواش در پاسخ به سوال دانا درباره جدایی پادل از این فدراسیون گفت: تصمیم جدایی پادل از فدراسیون اسکواش به گذشته برمی گردد. چون زیر نظر بودیم باید برویم با وزارت ورزش صحبت کنیم. اگر تصمیم قطعی گرفته شده و تصمیم بر این است که این رشته جدا شود، دست و پا زدن باید از فدراسیون ما برود، اما ما صحبت می کنیم و اگر باید دست خودمان باشد، کار را انجام می دهیم. به نظرم با توجه به اینکه نماینده اسکواش هستم باید پیگیری کنم و انشاالله بتوانیم این موضوع را حل کنیم. ما باید اسکواش را توسعه دهیم. این وظیفه ذاتی فدراسیون است که این اصل را توسعه دهد، ما ناگزیر هستیم که طبق اهداف وزارتخانه عمل کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید