بشار رسن نه، مهاجم خارجی/تیم ملی می خواهیم؟ نظری ندارم!

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923315

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بشار رسن را نمی خواهیم و به دنبال مهاجم خارجی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم باقری سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری فردای دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: فردا بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم. این چند روز است که روی این تیم کار می کنیم و نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم. ما همیشه بازی های خوبی با این تیم داشته ایم و امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: ذوب آن تیم خوبی است و مهدی تارتار هم تیم خوبی را آماده کرده است. فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ذوب آن دفاع بازی می کند و شما برای این مشکل برنامه دارید، گفت: ذوب آن دفاع بازی نمی کند و ما در بازی آخر مقابل این تیم بازی کردیم، آنها هجومی بودند و بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

باقری در خصوص جدایی حامد پاکدل و احتمال جدایی سیامک نعمتی خاطرنشان کرد: جدایی سیامک نعمتی هنوز 100 درصد نیست اما حامد پاکدل ما را ترک کرده و برای او آرزوی سلامتی دارم. او ممکن است در این مدت کمی بازی کرده باشد، اما سخت کار کرده است. از طرف گروه پرسپولیس برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه آیا دیابات و عیسی آل کثیر فردا می توانند برای پرسپولیس بازی کنند، گفت: این دو بازیکن در صورت صلاحدید سرمربی در کنار ما خواهند بود و بازی خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب مهاجم برزیلی ادامه داد: باشگاه به دنبال مهاجم خارجی است اما این مهاجم هنوز پیدا نشده است و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد تا بتوانیم از یک بازیکن خارجی خوب استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور بشار رسن در پرسپولیس صحت دارد یا خیر، گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد.

باقری که در زمان اسکوچیچ در کادرفنی تیم ملی حضور داشت، درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2022 و اینکه در صورت ماندن اسکوچیچ در تیم ملی نتایج به این صورت خواهد بود، گفت: این صحبت ها قدیمی است و من هم. چون همه دلم برای مسابقات تیم ملی تنگ شده، آن را تماشا کردم و واقعا نظری ندارم. به هر حال این وزیر خدا را رها کردند و گروه جدیدی آوردند. من مسابقات تیم ملی را هم دیدم و نظر خاصی ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از VR در فوتبال ایران ادامه داد: زمانی که بازی می کردیم اشتباهاتی در زمین داشتیم و داوران هم اشتباه می کنند اما نباید همه چیز را به گردن داور بیندازیم. من امیدوارم از VR استفاده کنم، اما تاکنون به دلیل بودجه این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم هر چه زودتر VR به فوتبال ما اضافه شود تا داوران از آن استفاده کنند و همه تیم ها ضرر نکنند.

باقری درباره برگزاری مسابقه بدون تماشاگر گفت: مدتی بود که این اتفاق افتاد و فوتبال بدون تماشاگر شد اما فوتبال بدون تماشاگر تفریحی نیست. در این شرایط چه نتیجه ای داشته باشیم چه نداشته باشیم لذتی ندارد چون فوتبال بدون تماشاگر سرگرم کننده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید