رمز و راز بازگشت لوکادیا؛ بشار رسن الگوی او نبود!

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس که مدعی عمل به تمام تعهدات خود در قبال لوکادیا است، با مرخصی 48 ساعته این بازیکن برای سفر به اسپانیا موافقت کرد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اگر لوکادیا طبق تعهد خود تا 48 ساعت آینده به تهران بازنگردد، از او به فیفا شکایت خواهند کرد. 48 ساعت لوکادیا فردا صبح به پایان می رسد اما آنچه مشخص است این بازیکن قطعا تا جمعه به تهران نخواهد آمد.

باشگاه پرسپولیس هنوز برای مهاجم هلندی خود بلیت برگشت تهیه نکرده است و از طرفی با وجود درخواست مرخصی 48 ساعته به این بازیکن تا روز جمعه مهلت داده اند تا به تهران برود و آیا لوکادیا به تهران برمی گردد در هاله ای از ابهام است. حتی مسئولین باشگاه هم جوابی نداده اند آنها هم نمی دانند.

* بشار رسن الگوی لوکادیا نبود!

لوکادیا که به بهانه دیدار با خانواده اش ایران را ترک کرده، مطمئن نیست که به تهران باز خواهد گشت یا نه. از طرفی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای متقاعد کردن این مهاجم برای ماندن در تهران و دیدار ربیع بشار رسن، بازیکن سابق عراقی خود را برای لوکادیا الگو قرار دادند و باز هم لوکادیا تمایلی به ماندن در تهران نداشت و در نهایت کشورمان را ترک کرد.

گفته می شود با توجه به درخواست لوکادیا، حتی کادر فنی که در ابتدا با جدایی او مخالف بودند، در نهایت با جدایی مهاجم هلندی خود موافقت کردند و اعلام کردند که وضعیت روحی این مهاجم برای پرسپولیس مناسب نیست. یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دربی شب گذشته به این موضوع واکنش نشان داد و در صورت بازگشت لوکادیا به تهران ممکن است با اتهامات کیفری مواجه شود. این تردیدها در حالی مطرح شده است که باید دید یورگن لوکادیا طبق وعده خود به تهران بازخواهد گشت یا خیر، هرچند مدیران باشگاه امید چندانی به این موضوع ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید