پرسپولیس دوبل در ناکامی بزرگ نقل و انتقالاتی یحیی

پرسپولیس دوبل در ناکامی بزرگ نقل و انتقالاتی یحیی

در حالی که در چند روز اخیر اخباری مبنی بر حضور ویزلا مهاجم برزیلی کاسیاس منتشر شده بود، این بازیکن در گفت و گو با رسانه های پرتغالی نیز از علاقه اش برای حضور در جمع قرمزها صحبت کرد اما حضورش در ایران و پرسپولیس منتفی شد.

مهاجمی که قرار بود در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس بیاید اما در ادامه تعداد بالای رضایت نامه او مانع از این اتفاق شد و یحیی برای جذب تامیروف کافی بود. حالا که پرسپولیس پول دارد و خود این بازیکن هم برای آمدن به پرسپولیس علاقه نشان داده است، دو دلیل باعث شده تا انتقال او به پرسپولیس برای بار دوم منتفی شود.

گفته می شود اولین دلیل پیشنهاد باشگاه سامسون اسپور ترکیه به این بازیکن این است که او قیمتی بالاتر از پرسپولیس پیشنهاد داده و قصد دارد با کاسیانو قرارداد ببندد، این امر باعث شد تا کاسیانو و باشگاه ویزلا که تحت قرارداد او است. ، برای رضایت دوباره قیمت. نامه این بازیکن را بردارید، این مشکل باعث شد باشگاه پرسپولیس از جذب این بازیکن منصرف شود و به دنبال فرصت های دیگری باشد.

گفته می شود که کاسیانو چند روز پیش وارد استانبول شده و قرار است با یوکسل یولد ایری ریجم، رئیس سامسون اسپور دیدار و درباره پیوستن به این تیم ترکیه ای گفتگو کند و در صورت توافق، خرید جدید روز جمعه پیش بینی می شود. SamsonSpor را معرفی کنید.

پرسپولیس نیز در ژانویه خواهان جذب این مهاجم برزیلی بود و پیشنهادی 500 هزار یورویی به ویسلا داد اما مدیران باشگاه در این مقطع حساس فصل این پیشنهاد را رد کردند.

حالا یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال گزینه هایی برای جذب مهاجم خارجی هستند و در حال بررسی زندگی نامه چند بازیکن دیگر هستند. باید دید آیا پرسپولیس در نهایت طلسم جذب مهاجم خارجی را خواهد شکست و مهاجم مورد نظر کشف خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید