پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی/ به زودی بازیکنان با کیفیت جذب می کنیم

ساعت: 22:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795306

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی به زودی باز می شود و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه میرتراکتورسازی، معصوم سهرابی در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشی شبکه سهند گفت: من و همچنین هواداران دلسوز باشگاه از این نتایج ناراضی هستیم. جایگاه فعلی تراکتورسازی در شأن این باشگاه نیست. با این هواداران پرشور و صاحبان دلسوز نباید در این وضعیت قرار بگیریم.

وی افزود: اکثر بازیکنان تیم ملی را بازیکنان خارج از ایران انتخاب می کنند و بازیکنان باکیفیت نیز دوست دارند در تیم هایی حضور داشته باشند که پخش زنده دارند و در آسیا بازی می کنند. به این نتیجه می رسیم که در ابتدای فصل باید بازیکنان اصلی را حفظ می کردیم و بازیکنان خوب و تاثیرگذاری را جذب می کردیم. مالک باشگاه در کار فنی دخالتی نداشت و مربیان در ابتدای فصل گذشته و فصل گذشته مجبور بودند از جدایی چنین بازیکنان باکیفیتی جلوگیری کنند.

سهرابی در خصوص انتشار دو نامه در فضای مجازی گفت: انتشار این دو نامه شیطنت است. هر دو با آرم های مختلف توزیع می شوند. ابتدا نامه ای مبنی بر جذب بازیکن از تیم شمس آذر نوشته شد که در پاسخ به آن نظر مالک عنوان شد و نوشته شد: بهتر است به جای جذب بازیکن از تیم شمس آذر از بازیکنان بومی استفاده شود. این یک تصمیم معقول است. در حرف دوم هم از لوگوی قدیمی استفاده شده و هیچ شماره ای برای آن وجود ندارد و فکر می کنم برای سلب مسئولیت نام یک سری بازیکن را نوشته اند. از آنجایی که همه می دانند غار رضایی در اروپا بازی می کند و علاقه ای به فوتبال ایران ندارد، فرشید اسماعیلی در آن زمان با تیم دیگری قرارداد داشت و برخی از بازیکنان علاقه ای به قرارداد نداشتند.

مدیرعامل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: نبود بدنسازی مناسب، مصدومیت های متعدد بازیکنان و کم لطفی داوران در سه بازی از دلایل نتایج ضعیف تراکتورسازی در این فصل است.

وی در خصوص کمبود مربی بدنساز در ابتدای فصل گفت: خود مربی مجبور شد اعضای کادرفنی را به عنوان مربی بدنساز، آنالیزور، دستیار و… منصوب کند. ما نمی خواهیم کسی را مقصر بدانیم و اکنون راهی برای خروج از این وضعیت داریم. به هواداران می گویم که در نقل و انتقالات خوب عمل خواهیم کرد.

سهرابی ادامه داد: تیم را از نظر جذب، تیم و هماهنگی بدنی در تعطیلات نیم فصل ارتقا خواهیم داد. من بارها با پرسنل ملاقات داشته ام و اعلام کرده ام که اگر فردی را می خواهید اعلام کنید. کادرفنی نیز حساسیت خاصی برای جذب بازیکنان خوب دارد.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه دو ماه پیش به دلیل شکایت اروین بسته شد و رای آقای حمزوی همین دو روز پیش آمد و در آینده صدای بازیکن دیگری را خواهیم داشت. باشگاه به من گفت که هواداران نگران نباشند، پنجره نقل و انتقالات مانند ابتدای فصل باز خواهد شد و گروهی در استانبول تماشا می کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: پنجره نقل و انتقالات تعداد زیادی از باشگاه های دولتی و صنعتی بسته شده است، با درایت مالک نقل و انتقالات در رابطه با پنجره نقل و انتقالات و نظارت هیات مدیره مشکلی نخواهیم داشت.

وی در خصوص جذب رضا کوچانژاد گفت: این بازیکن به خاطر رزومه اش قابل احترام است. فیلم بازی های او را در اختیار آقای سولدو قرار دادیم و سرمربی هم به من گفت که ملاک اصلی او وضعیت بازیکن در دو فصل اخیر است و با توجه به کم بودن تعداد کوچانژاد در دو فصل اخیر، سرمربی این تیم اینطور نیست. در مورد او مثبت فکر کنید به همین دلیل از جذب این بازیکن منصرف شدیم.

وی با تاکید بر اینکه آقای سولدو حساسیت خاصی برای جذب بازیکن دارد، گفت: سولدو در تلاش برای جذب بازیکنان با کیفیت است و با توجه به شناختی که از سرمربی دارم، اجازه نمی دهد افراد غیر مرتبط در مسائل فنی دخالت کنند و بازیکن جذب کنند.

سهرابی یادآور شد: سرمربی به ما بازیکنی به نام گوملت را معرفی کرد که ترجیح داد در اروپا به کار خود ادامه دهد.

او گفت: با تجربه ای که داریم، قراردادی را امضا می کنیم که باشگاه توانایی پرداخت آن را داشته باشد. بازیکنی را هم از ایران جذب می کنیم که دست ما نیست. سعی می کنیم هنگام انعقاد قرارداد، ارکان را رعایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

سهرابی گفت: شأن باشگاه تراکتورسازی جایگاه فعلی اش نیست، شرمنده هواداران هستیم و با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت از بحران خارج می شویم و با یک صعود به بهترین تیم ها اضافه می شویم. هواداران باید صبور باشند، کسی هزینه تیم را از جیب خود پرداخت می کند و ما باید تشویقش کنیم. نهادهای دیگر نباید تیم را تنها بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید