پنجره بسته نقل و انتقالات بازیکنان جوان تبریزی


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890087

بسته نقل و انتقالات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز باعث شده تا تعدادی از بازیکنان بومی و جوان تبریزی این تیم به فوتبال ایران معرفی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، آخرین فصل فوتبال باشگاهی کشور بدترین زندگی فوتبالی ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور بود. عوارضی چون عدم پرداخت اتوبوس کاروان تیم در جاده و کم آبی در تمرین و… از اتفاقات ناگوار فوتبال جاده ای تبریز و یاشیل در فصل گذشته بود.

در فصل گذشته پنجره نقل و انتقالات ماشین سازی تبریز به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی و حتی داخلی بسته شد و مسئولان این باشگاه مجبور شدند از بازیکنان بومی و جوان تیم های اصلی خود در تیم بزرگسالان استفاده کنند.

این اتفاق اگرچه اتفاق مثبتی برای یاشیل ماشین تبریز نبود، اما بازیکنان جوان بومی و مستعد زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد و اکنون تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به تیم های مطرح لیگ برتری و دسته یک معرفی شده اند.

علی ابراهیمیان سرمربی سابق تراکتورسازی و آقای گل سال های گذشته فوتبال ایران نیز از نیم فصل اول هدایت این تیم را برعهده داشت.

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران نیز 6 بازیکن جوان ماشینی را به اردوی تیمش دعوت کرد و می توان گفت پنجره بسته نقل و انتقالات به خیر و صلاح جوانان تبریزی به پایان رسیده است.

امیر شهیم بازیکن تبریزی و بهترین گلزن این تیم و میشم نامور هافبک این تیم به تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان که مدیریت آن را امیر گالنووی بر عهده دارد پیوستند. سینا عبداللهی مدافع تیم ملی ماشین سازی نیز به تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان رفت.

علیرضا جعفرپور دروازه بان ماشین سازی به تیم دسته اولی شمس آذر قزوین، آرمان رحمانی و آیدین گرمی در تیم جدید لیگ دسته اول یزد پیوست.

2 بازیکن دیگر ماشین سازی نیز راهی تیم های نوجوانان پرسپولیس و سایپا شدند.

ناگفته نماند ماشین سازی تبریز به دلیل عدم مدیریت صحیح به لیگ دسته 2 سقوط کرد و گفته می شود این تیم فعلاً بدهکار است و شاید منتظر انحلال قدیمی ترین تیم شمال غرب باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید