30 مسابقه و 30 فینال داریم / جذب کاوه رضایی؟ ما چندین گزینه داریم، اما پنجره باید باز شود

ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779161

پرسپولیسی ها پس از پایان اردوی تیم ملی آماده بازنگشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 30 مسابقه و 30 فینال داریم، این دیدار فینال دوم پرسپولیس هم هست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی گفت: امیدوارم در این روزهای سخت در تاج همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و نباید این مشکلات را فراموش کنیم. خوشحالم که میزبان اولین بازی در لیگ جدید هستم. دوست دارم هواداران در کنار این مجری حضور داشته باشند. منتظر حضور تماشاگران پرسپولیس هستیم و کمبود آنها را داریم. امیدوارم مانند سایر کشورها همه مسابقات با تماشاگر برگزار شود. البته ممکن بود زودتر این اتفاق بیفتد اما ما با تصمیمات اشتباه خودمان باعث این شرایط شدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی مهمی در پیش داریم. همه مسابقات لیگ برتر برای ما مثل یک فینال است. 30 مسابقه و 30 فینال داریم، این دیدار فینال دوم پرسپولیس است. نساجی تیم خوبی است و فوتبال خوبی از این تیم می بینیم. ما سخت کار می کنیم تا در این تیم این اتفاق بیفتد. کسب 3 امتیاز بازی فردا برای ما یک اصل است، البته چند مصدوم هم داریم اما بقیه بازیکنان آماده هستند.

گل محمدی در خصوص عملکرد ضعیف پرسپولیس در نیمه اول بازی مقابل فولاد گفت: در بازی قبل مشکل داشتیم. بازی در عربستان هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی سخت بود و ما را از نظر روحی و روانی متلاشی کرد. ما مشکلات داخلی هم داریم که نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. در نیمه اول بازی مقابل فولاد خوب نبودیم. اما باید بازی نیمه دوم مقابل فولاد مقابل سایر حریفان را تکرار کنیم بازی در ورزشگاه آزادی کار را برای ما هموارتر می کند و مطمئنا فردا فوتبال هجومی همیشگی پرسپولیس را خواهید دید.

وی در نشست خبری پیش از بازی در خصوص تعریف و تمجید الهامی از پرسپولیس گفت: آقای الهامی لطفا. با توجه به ثبات خوبی که پرسپولیس در چند سال اخیر داشته، هر سال می توانیم خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم. ما نسل و ذهنیت خوبی داریم و شرایطی که وجود دارد باعث شده پرسپولیس حتی برای سال های بعد هم مدعی شود. نساجی به دلیل مشکلاتش تیم خوبی را جمع کرد و امیدوارم فردا شاهد بازی خوب دو تیم باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مشکلات مدیریتی و عدم شفافیت در مدیریت کل باشگاه گفت: قطعا بلاتکلیفی برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست. مساوی بودن به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا در موقعیت پرسپولیس نیست. از وزیر ورزش می خواهم که باشگاه را از این وضعیت خارج کند. آقای صدری از روزی که آمده خیلی کار می کند و مشکلات باشگاه را خوب می داند، امیدوارم شرایط خوب پیش برود اما با این شرایط صدری واقعا تنهاست. فقط امیدوارم برای تعیین وضعیت باشگاه تصمیماتی گرفته شود. هواداران پرسپولیس حق دارند چارت سازمانی مشخصی از باشگاه داشته باشند.

گل محمدی با اشاره به شایعاتی مبنی بر جذب بازیکنانی مانند کاوه رضایی، گفت: در صورت باز شدن پنجره باشگاه، گزینه هایی داریم که در حال بررسی آنها هستیم، اما هنوز پنجره باز نشده و شرایطی که برای جذب آنها گذاشته اند کار را سخت کرده است. ه. تیمی که می خواهد به مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کند باید بازیکنان باکیفیتی داشته باشد و سخت تلاش کند. البته همه تیم های ما ستاره هستند اما باید اعتراف کنیم که گرفتن بازیکن خوب خیلی سخت است. من هم گفتم. آقای صدری سعی کند زودتر پنجره را باز کند زیرا اگر پنجره نقل و انتقالات به پایان برسد، جذب بازیکن آزاد بسیار سخت خواهد بود. ما در حال حاضر منتظریم تا باشگاه پنجره نقل و انتقالات را باز کند تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وی در خصوص اینکه مشخصا تنش بین پرسپولیس و سپاهان به دلیل اعتراض این باشگاه به محل دیدار سپاهان و نفت مسد سلیمان تمام نشده است، گفت: با باشگاه سپاهان صحبتی نداشتیم. همچنین تاریخ و مکان بازی به آنها گفته می شود. در حال صحبت با مسئولان برگزاری مسابقات هستیم. بازی در مسجد سلیمان واقعاً سخت است و هر بار که آنجا بازی می کنیم، برنامه ریزی می کنیم که چگونه یک هفته سفر کنیم، اما واقعاً سؤالاتی وجود دارد که چرا اینطور برنامه ریزی شده است. ما در بین تیم های آسیایی غرب و شرق لیگ قدرتمندی داریم و سازماندهی و برنامه ریزی خوب می تواند به لیگ ما کمک زیادی کند. همه تیم ها دوست دارند در شرایط مساوی بازی کنند و این برابری رعایت می شود. فقط امیدوارم دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مشخصا از نحوه تعامل فدراسیون با پرسپولیس چندان راضی نیست، گفت: ما دوست داریم به تیم ملی کمک کنیم و پرسپولیس همیشه بیشترین کمک را به تیم ملی کرده است. ، حتی آقای باقری و حنبان در یکی دو فرصت به تیم ملی دادیم اما از آنجایی که تنها نماینده ایران در آسیا بودیم که مقابل الهلال بازی کردیم، کمک خوبی از سوی فدراسیون ندیدیم. حتی بازیکنان ما که از تیم ملی برگشتند آمادگی چندانی نداشتند، یکی خسته بود و یکی دو نفر دیگر شرایط بازی را نداشتند. حضور بیل مکانیکی و حنبان در تیم ملی دست آنهاست اما ما دوست داریم تعامل دو طرفه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید