گزینه جذاب یحیی برای پرسپولیس; بهترین اخبار و نقل و انتقالات برای هواداران

گزینه جذاب یحیی برای پرسپولیس;  بهترین اخبار و نقل و انتقالات برای هواداران

پرسپولیس این روزها لحظات عجیبی را تجربه می کند. آن ها در شرایطی که کارشان در مسابقات لیگ برتر تا حدودی گره خورده است، با افول ریز ستاره هایشان هم مواجه هستند و معلوم نیست چه زمانی گره باز می شود.

یحیی گل محمدی با بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، دست خود را برای تقویت به موقع این تیم بست تا این تیم پس از شکست مقابل آلومینیوم و تساوی مقابل گهر گهر، 4 امتیاز مهم لیگ برتر را از دست بدهد. به اینها باید کیفیت پایین خریدهای جدید پرسپولیس به خصوص رضا اسدی در مرکز زمین را هم اضافه کرد که تا اینجای کار انتظارات را برآورده نکرده است. در کنار او، افت بال های پرسپولیس هم مشکل ساز است. مهدی ترابی، امید عالیشاه و احسان پهلوان از دوران اوج خود فاصله گرفته اند و در حال حاضر فاقد خلاقیت لازم برای ایجاد موقعیت در پرسپولیس هستند.

اینها همه مشکلات یحیی گل محمدی نیست چرا که ضعف در دفاع مناسب این تیم و البته میل به داشتن مهاجم قدرتمندتر، ذهن یحیی گل محمدی را درگیر کرده است. یحیی گل محمدی در آخرین حرکت حداقل برای پوشاندن ضعف دفاع راست دو بازیکن جوان استقلال تاجیکستان را خرید و منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای جذب این دو بازیکن است.

با این حال به نظر می رسد ستاره اصلی یحیی گل محمدی باقی مانده و به زودی به این تیم اضافه خواهد شد. اگرچه پیش از این گفته می شد یحیی به فکر خرید یک مهاجم خارجی مطرح برای پرسپولیس است، اما ضعف در میانه میدان باعث شد تا یحیی به فکر جذب یک هافبک هجومی خلاق باشد. این دقیقاً همان چیزی است که اخیراً در مورد آن صحبت شده است. خرید جدید پرسپولیس یک هافبک هجومی سرشناس است. ستاره جدیدی که یحیی گل محمدی در نظر دارد برای پرسپولیس توماس ایفیلد، هافبک سابق آرسنال باشد. ایفیلد 28 ساله که از دورتموند به آرسنال رفت، فصل گذشته در باشگاه بوخوم آلمان حضور داشت و در حال حاضر بدون باشگاه است و بازیکن آزاد است. ایفیلد پس از دیدار از آرسنال راهی فولام شد و سپس به بوخوم پیوست.

از آنجایی که پرسپولیس در پایان نقل و انتقالات ایران فقط می تواند با بازیکن آزاد قرارداد ببندد، حالا شرایط برای این هافبک 28 ساله که فرصت بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد، مهیا شده است. به گزارش ترانسفرمارکت، رقم فعلی این بازیکن 400 هزار یورو برآورد شده است. همین سایت مرجع از باشگاه پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی توماس ایسفیلد یاد کرد اما درصد این انتقال را کم توصیف کرد.

تنها زمان مشخص خواهد کرد که هافبک سابق آرسنال به پرسپولیس می آید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید