لیست نقل و انتقالات قرمز؛ 4 تیپ جذاب یحیی برای خط حمله پرسپولیس فاش شد

لیست نقل و انتقالات قرمز؛  4 تیپ جذاب یحیی برای خط حمله پرسپولیس رونمایی شد

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل خط حمله این تیم است و مهاجمان فعلی پرسپولیس هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. یحیی پس از جدایی شهریار مغانلو در اوایل این فصل برای خرید گزینه های مختلف تلاش کرد اما نتوانست هیچ یک از این بازیکنان را به پرسپولیس بیاورد.

افرادی مانند سجاد شهبازاده، علی علیپور، شهاب زاهدی، پیمان بابایی، رضا کوچانژاد و کیروش استنلی گزینه هایی بودند که یحیی روی آنها قرار داد اما مدیران پرسپولیس نتوانستند هیچ کدام از این مهاجمان را به خدمت بگیرند. یحیی در کنار این افراد در نیم فصل و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به سراغ جذب مهاجم خارجی رفت اما نتوانست گزینه ایده آل خود را به پرسپولیس بیاورد.

سرانجام شیرزاد تامیروف ازبکستانی به پرسپولیس پیوست. این بازیکن اگرچه حرکت کرد اما هنوز موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده و مورد انتقاد شدید هواداران و پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است. عیسی القطر که مدت هاست مصدوم است اما نمی خواهد زانو را جراحی کند احتمالا یکی از خروجی های پرسپولیس در تابستان خواهد بود.

مهدی عبدی جوان که در یکی دو فصل اخیر گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده، در این فصل بسیار بی ثبات به نظر می رسد و با وجود اینکه همچنان بهترین گلزن پرسپولیس است اما در هفته های اخیر عملکرد خوبی از این بازیکن ندیده ایم. .

دیگر مهاجم پرسپولیس حامد پاکدل است که در این فصل چندین گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است اما هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک گلزن و فیکس در پرسپولیس معرفی کند. مهدی مهدیهانی که اصلا شانسی برای بازی نخواهد داشت در تابستان از پرسپولیس جدا خواهد شد. در بین مهاجمان پرسپولیس در این فصل 2-3 نفر از این تیم جدا خواهند شد و یحیی از هم اکنون به فکر یافتن مهاجمان و گلزنان با کیفیتی است تا آنها را در فصل آینده به پرسپولیس بیاورد.

شنیدیم گل محمدی برای فصل آینده 4 مهاجم را زیر نظر دارد اما سابقه همکاری با بیشتر آنها را دارد. علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که بهترین گلزن لیگ برتر است یکی از گزینه هایی است که یحیی دوست دارد دوباره در تیمش حضور داشته باشد. علیپور که برای مارتیمو در لیگ پرتغال بازی می کند، در این فصل برخلاف فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و این بازیکن در پایان فصل آزاد خواهد شد.

علیپور اگرچه می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد، اما برای اینکه شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشد و در کانون توجه قرار بگیرد، شاید پرسپولیس گزینه مناسبی برای او باشد و به فکر بازگشت است. گزینه بعدی یحیی کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال است. کاوه که در ذوب آهن شاگرد گل محمدی بوده رابطه بسیار خوبی با یحیی دارد و شاید این موضوع در انتقال این بازیکن به پرسپولیس نقش اساسی داشته باشد.

رضایی فصل ناموفقی را در لیگ بلژیک پشت سر گذاشته و چندین بار دچار مصدومیت های مختلف شده است. همین مصدومیت های پی در پی و البته ذخیره های پی در پی باعث شد کاوه به فکر بازگشت به فوتبال ایران بیفتد تا شانسی برای دعوت مجدد به تیم ملی و حضور در جام جهانی داشته باشد. البته این احتمال وجود دارد که در صورت بازگشت رضایی به فوتبال ایران، تیم سابقش استقلال نیز برای جذب این بازیکن تلاش کند.

در آن صورت شاهد دربی نقل و انتقالات برای جذب این بازیکن خواهیم بود. گزینه بعدی پرسپولیس پیمان بابایی است. مهاجم تراکتورسازی که چندین بار در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود اما با مخالفت تراکتورسازی و البته تیم سابقش نتوانست پرسپولیسی شود. گفته می شود بابایی مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد، با توجه به اینکه این بازیکن در پایان فصل آزاد می شود و احتمالا این بازیکن یکی از اولین بازیکنان یحیی برای فصل آینده خواهد بود.

شهریار مغانلو که فصل گذشته پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرد، فرصت دیگری برای گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. مهاجمی که یحیی علاقه زیادی به سبک بازی او دارد و بارها از جدایی از این بازیکن ابراز ناراحتی کرده است. شهریار قرارداد مالی بالایی با سپاهان دارد و دو سال از قراردادش با این تیم باقی مانده است. به این ترتیب احتمال جدایی این بازیکن از سپاهان و بازگشت به پرسپولیس بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید