تغییر لیست نقل و انتقالات پرسپولیس: مذاکرات باشگاه برای جذب این ستاره های جذاب

برای دومین فصل متوالی نام محمد هدی بنده لو با پرسپولیس بر سر زبان ها افتاد اما او مانند رضا شکاری یک تیم صنعتی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد تا دو بازیکن تقریبا هم رده پس از جدایی از گل گهر پیراهن مس رفسنجان را بر تن کنند. و سپاهان

اما هر چقدر هم که کم است، بازیکنان زیادی برای پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات وجود دارد. مردمی که هر روز شایعاتی با نام پرسپولیس متوجه خود می کنند که درست و غلط آن چندان مشخص نیست.

با این حال، فهرست اولیه یحیی که شامل سه نفر بود، اخیراً به نام های بیشتری افزایش یافته است. حتی احمد نوراللهی که حضورش در الوحده قطعی شده نیز در این لیست دیده می شود.

ستاره های کم نور؛ رقابت با سپاهان، رضایت از انجام شد

پرسپولیس تلاش زیادی برای جذب حداقل یک مهاجم دارد و در این بین طبیعی است که گلزنان فصل گذشته هم در این لیست قرار بگیرند. همچنین پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی به سراغ یکی از بهترین موارد رفته است.

1. سعید عزت اللهی: هافبک دفاعی تیم ملی ایران که پنجمین بازیکن باسابقه تیم ملی است مورد توجه یحیی قرار گرفته است. البته قرارداد شش ماهه ویل مانع مهمی در این انتقال ایجاد کرد. طبیعتا پرسپولیس نمی تواند هزینه سنگین دلاری بپردازد.

2. رضا اسدی: قبل از پایان فصل تلاش شد تا رضا اسدی از تیم پرسپولیس بازگردد. پرسپولیس در پایان فصل با نماینده اسدی تماس گرفت اما به نظر می رسد سپاهان به جذب او نزدیکتر شده است.

3. شهریار مغانلو: آقای گل لیگ برتری در لیگ برتر روی پرسپولیس ملایم بوده و شایعات درباره او جدی تر شده است، اما قرارداد یک ساله با سپاهان، جذب این مهاجم را تقریبا غیرممکن کرده است.

ستاره های شجاع؛ بازگشت احتمالی دو لژیونر
جذب یک مدافع، هافبک و مهاجم در دستور کار پرسپولیس قرار گرفته و مدیران این باشگاه به جذب سه بازیکن نزدیک شده اند. یادتان باشد بازگشت هر لژیونر به معنای استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی خواهد بود.

1. شهاب زاهدی: خداحافظی با آکادمی پوشکش و انتقال به باشگاه پرسپولیس باعث شد شهاب زاهدی خریدی آتی برای پالفوس باشد. زاهدی در 6 فصل اخیر در مجارستان، اوکراین و ایسلند بازی کرده است.

2. حسین کنعانی: مدافع ملی پوش مذاکرات اولیه را با پرسپولیس انجام داده و پس از ارائه مبلغ اولیه، طرفین اکنون در مرحله ارزیابی هستند. اگر پرسپولیس کنعانی را جذب نکند، جاده تبریز کج می شود.

3. یاسین سلمانی: هافبک هجومی 22 ساله سپاهان قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و حالا منتظر است تا رضا درویش مذاکرات با او را نهایی کند و به پرسپولیس بپیوندد. در عمل مشکل خاصی برای حضور او در پرسپولیس وجود ندارد.

نکته مهم این است که در صورت تمدید قرارداد 5 بازیکن، پرسپولیس تنها سه جای خالی در گروه بزرگسالان خود خواهد داشت و باید دید این باشگاه چه بازیکنانی را به خدمت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید