توافق کامل پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات; ستاره جذاب اوکی را به یحیی داد

توافق کامل پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات;  ستاره جذاب اوکی را به یحیی داد

باشگاه پرسپولیس به مذاکرات خود با شهریار موگانلو مهاجم سپاهان اصفهان ادامه داد تا اینکه در نهایت موفق شد با مهاجم بلند قامت این باشگاه به توافق مالی برسد اما او اجازه عقد قرارداد را ندارد.

موگانلو یک فصل دیگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد اما خودش بعد از مشکلاتی که برخی از هواداران سپاهان در ابتدای پیش فصل به وجود آوردند می خواهد از این تیم جدا شود اما با مقاومت مدیران سپاهان مواجه شد.

او طبق قرارداد حضور مستمری در تمرینات سپاهان داشت تا از برخورد انضباطی باشگاه جلوگیری کند. جذب کاوه رضایی، عیسی آل کثیر و رضا اسدی توسط سپاهان شایعاتی مبنی بر موافقت خوزه مورایس با جدایی موگانلو را به وجود آورد، اما محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان همچنان قاطعانه با این اقدام مخالف است.

باشگاه پرسپولیس که با مقانلو به توافق مالی کامل رسیده بود، متعهد شد رضایت این مهاجم را جلب کند تا ساکت را برای صدور رضایتنامه راضی کند.

مدیر برنامه های مقانلو نیز بی سر و صدا در این مورد صحبت کرده بود اما همچنان با مخالفت های جدی با جدایی مقانلو و پیوستن به پرسپولیس مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس نیز از پیشنهاد خود مبنی بر معاوضه وحدت خانانوف با مقانلو و پرداخت مبلغ قابل توجهی برای جذب این بازیکن صرف نظر کرد و همه چیز را به خود مغانلو سپرد تا کار را انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس اکنون برای گرفتن رضایتنامه موگانلو تا دوشنبه هفته آینده فرصت داده است در غیر این صورت دیگر برای جذب او اقدامی نمی کند و برای تقویت خط حمله به سراغ گزینه های خارجی یحیی گل محمدی می رود.

دیدگاهتان را بنویسید