آیا بمب نقل و انتقالات جذاب بالاخره استقلالی خواهد شد؟

آیا بمب نقل و انتقالات جذاب بالاخره استقلالی خواهد شد؟

در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی انتقادات زیادی به باشگاه استقلال وارد شد اما بعدا مشخص شد که مدیران این باشگاه قصد دارند با آوردن کاوه رضایی و محمد محبی گام بلندی در جهت تقویت تیم بردارند.

در مورد کاوه رضایی نیز گفته می شود توافقات لازم انجام شده و تنها یک مرحله تا امضای قرارداد باقی مانده است. رضایی باید در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کند و سپس قرارداد همکاری بین دو طرف امضا خواهد شد.

اما در مورد محمد محبی ماجرا فقط استقلال نبود. ظاهرا باشگاه سانتا کلارا تمایلی به اعزام دائم این بازیکن به ایران ندارد. از این رو پس از مذاکرات اولیه، استقلال پیشنهاد انتقال قرضی یک ساله با امکان انتقال دائمی در فصل دوم را داد. دو طرف در حال رسیدن به توافق نهایی در مورد آن پیشنهاد بودند، اما تغییر مدیریت در باشگاه سانتا کلارا روند مذاکرات را متوقف کرد.

با این حال استقلالی ها نیز درخواست خود را از مدیریت جدید این باشگاه مطرح کردند و اجازه ندادند پرونده نقل و انتقالات به بن بست برسد. به این ترتیب مدیران استقلال اکنون منتظر پاسخ پرتغالی هستند و پس از بررسی موضوع نظر خود را اعلام خواهند کرد.

در همان زمان سایت ترانسفر مارکت نیز نام محبی را در لیست ورود احتمالی به استقلال قرار داد که حاکی از مذاکرات مثبت دو طرف تا این لحظه است، آبی ها نزدیک نیست و بقیه چیزها تقریبا 50 درصد است.

با این تفاسیر باید دید; دور جدید مذاکرات استقلال با مدیران جدید سانتا کلارا در حالی است که گفته می شود باشگاه سپاهان نیز دور جدیدی از مذاکرات را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کرده است، برای تکمیل این موضوع چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید